Blå ku Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei Jeg har en sony ericsson K750i som ikke vil skru seg på Da jeg holder inne Power-knapper blinker skjermen bare svart-hvit i en fem minutters tid før den skrur seg av igjen . og har tatt en telefon til telehuset og de sier at det er et kjent problem og at jeg bare kan laste ned oppgradering fra sony-ericssons hjemmesider. Men på hjemmesidene til sony-ericsson er det bare rot og jeg finner ikke noen oppgradering. kan noen hjelpe meg? Takker, joahas Lenke til kommentar
myers Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er nok bare en software feil ja. SE er temmelig uoversiktelig ja http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...s=1000&esi=true Lykke til Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Prøvde og instalere men fryste på 95% så ble den avbrutt og nå vil ikke tlf skru seg på og blinke en gang. Den er ikke mer enn 5 mnd elns. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
otis Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Levere den inn på reparasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå