Singh tha king Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 skal kjøpe tatung 32", men trenger da hjemmekino. Tenkte på denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=79657 en av grunnen til at jeg kjøper den: Bildeforbedring : High Definition (720p, 1080i), (HDMI). 1) Kan høyttalerene brukes som vanelige tv høytalere? (bare front, når man ser på tv f.eks. og ikke ser på dvd. 2) Kan jeg sitte å høre musikk og spille med lyd på min HTPC som er tilkoblet opp til tven. 3) Er ikke forsterkeren til høyttalerene i DVD-spillieren? Så jeg MÅ se på dvd for å bruke høyttalerene...? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 1. Ja, du kobler bare frontkanalene til lydutgangen på tven, eller parabol-tuneren. 2. Ja, ser ingenting i veien for det. 3. Nei, forsterkeren er inni subwooferen, du kobler bare ønsket lydkilde til lydinngangene på denne. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 så jeg kan egentlig bare ta vekk dvd-spilliren hvis jeg vil? Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja, du kan bruke den som løs forsterker, med 1 analog stereo phono-inngang, 1 minijack inn, og en coax digital inngang. Men du skal vite (jeg har hatt dette anlegget) at det ikke har mye å stille opp med mot et litt dyrere anlegg. De små fronthøyttalerne er rett og slett dårlig, og har alt for mye high-mid, og absolutt ingen low-mid. Subwooferen er lett og svak, og går ikke spesielt dypt. Ser du på film er det også en puls-liknende støylyd (knepp) i bakhøyttalerne. DVD-spilleren er treg i reaksjonen, men bildekvaliteten er bra. Jeg byttet det rask inn, og fant ut at jeg heller vil ha et komponent-system. Men, er du ikke spesielt kravstor gjør det nok nytten. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 I den prisklassen så kan du jo satse på Logitech Z-5500, har innebygd dekoder og hele pakka. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 ok, takker for svar! Tror nok jeg går for Logitech Z-5500 da. Noen billige DVD-spiller dere vil anbefale? Med HDMI inngang, og kan skalere dvden opp til 720P (blir bedre enn vanlig dvd-spiller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå