tKila Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Skru opp lyden, følg nøye med på sangen (teksten)... http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Idiot, du må ikke be folk skru opp lyden. Da skjønner alle hva det er og demper lyden alt de kan før de trykker på linken. Old btw. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Fytti rakkern... jeg skjønte det ikke. Skudde lyden opp jeg... og ja... Kl er 04.43! Hva gjør jeg oppe alene nå? Shit. REDD! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Idiot, du må ikke be folk skru opp lyden. Da skjønner alle hva det er og demper lyden alt de kan før de trykker på linken. For ikke å snakke om [skummelt] i topic... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Idiot, du må ikke be folk skru opp lyden. Da skjønner alle hva det er og demper lyden alt de kan før de trykker på linken. For ikke å snakke om [skummelt] i topic... Lenke til kommentar
tKila Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg syns den var noe skummel, og ville derfor advare litt. slutt å hetse meg! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Poenget er jo at folk skal bli skremt av den :wink: Lenke til kommentar
tKila Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Poenget er jo at folk skal bli skremt av den :wink: Ja, jeg er fryktelig urutinert i å skremme folk på internett. Skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Føkk faen i helvete jeg skvatt! :o Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Er det den men Macen på bordet i det grønne rommet. I så fall ble jeg veldig veldig veldig skremt av den i fjor. Åpner derfor ikke linken. :-? Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg kan godt forstå hvorfor tKila indirekte/direkte advarte om at dette var en sånn "stille-og-så-plutselig-kommer-det-bråk-og-et-bilde"-ting. Tenk om du hadde sittet med en kaffekopp i hånden, og så plutselig hadde du hoppet i stolen og all kaffen hadde rent ut av koppen. MAO, jeg vil tro det var en form for Disclaimer. Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva gjør den? Det er en utrolig bra sangteks som virkelig er verdt å både se og høre Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Å ja, er det den ja... Hvor er "old"-iconet? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Haha, den funka fint til å gi lillesøstera mi et kraftig støkk. Begynte nesten å grine... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Syns dere kan drite i om den er gammel eller ikke! Det er fortsatt mange som helt sikkert ikke har sett den! Kom med konstruktive kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå