Gå til innhold

Har jeg nok strøm for 8600 GTS?

hsvendse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det vil nok bli litt for lite. Jeg har to harddisker, og min Tagan (som er kjent for kvalitet) 450W klarte ikke å kjøre et 8800GTX. Nå er det snakk om 8600GTS, men likevel - 400W blir for lite. Husk også på at du må ha 2xPCI-E kabler fra PSU-en, og du kan ikke bruke en overgang til dette.

Lenke til kommentar

Å? Trodde 8600 GTS brukte omtrent like mye strøm som et 1950 Pro kort, og på disse har jeg hørt at strømforsyninger på godt under 400W kan holde (kommer jo selvfølgelig ann på hva annet du har i maskinen...) ?! 8600 gts bruker i alle fall en god del mindre enn 8800.

Lenke til kommentar
Jeg har Fortron Strømforsyning ATX 400W i pcen min. Lurer på å kjøpe Geforce 8600 gts skjermkort. Har jeg nok strøm, går det greit å kjøre geforce 8600 gts? har 3 harddisker..

9276968[/snapback]

Det burde gå helt knirkefritt. Se litt HER. Fyll inn systemet ditt, med HDD, cd-rom, DVD brenner CPU osv, så får du en pekepinn.

Lenke til kommentar
Nei, det vil nok bli litt for lite. Jeg har to harddisker, og min Tagan (som er kjent for kvalitet) 450W klarte ikke å kjøre et 8800GTX. Nå er det snakk om 8600GTS, men likevel - 400W blir for lite. Husk også på at du må ha 2xPCI-E kabler fra PSU-en, og du kan ikke bruke en overgang til dette.

9276987[/snapback]

8600GTS trenger kun 1 PCI-E strømkabel. Minimumskravet til 8600GTS er 350W så strømforsyningen til TS bør kunne drive 8600GTS bra.

Lenke til kommentar

Jeg kjører 8800 gts 640mb, q6600, to harddisker, en dvd rom og 3 kabinet vifter på en 400 watt.

Jeg kommer nok til å oppgradere den, men den klarer jo å kjøre systemet mitt som det er i dag. (stabilt også, har enda ikke hatt noen problemer med at strømmen har gått)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...