Gå til innhold

Mottatt data om sending? POSTEN

SSGXD

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bestilte en mobiltelefon fra Djuice.no på søndag.

Mandag morgen (igår) fikk jeg melding om at pakken var sendt fra lager.

Men når jeg skal spore pakken på posten får jeg bare "mottatt data om sending" .. Og slik var det i hele går og er slik fremdeles.

Skal være borte i helgen så det hadde vært fint om jeg fikk den senest fredag.

"Mottatt data om sending" betyr jo at posten ikke har fått overlevert pakken min enda. Når kan jeg forvente å ha telefonen da?

Ifølge posten skal det ta to dager å sende den fra der den ..

Noen andre som har bestilt telefon derfra som får samme meldingen?

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare posten som er veldig treig med å oppdatere siden sin.

9276981[/snapback]

Ok..

For jeg fikk melding igår ved 12 tiden som sa at pakken var sendt fra lager. Derfor regnet jeg med at sporingsrapporten kom til å endre seg litt. Før når jeg har bestilt ting har de kommet etter noen få dager.

Engang bestilte jeg et kamera fra Danmark og det hadde jeg 2 dager senere derfor får jeg ikke helt dette til å rime. :ermm:

Lenke til kommentar

Posten er ikke nødvendigvis treig å oppdatere sidene sine.

Når en pakke ankommer en postterminal/et postkontor så er det en person der som må "skyte" inn sporingsnummeret og laste det opp til Posten. Hvor fort dette skjer kommer helt ann på hvor kjappe postfunksjonærene er til å registrere pakkene.

Jobbet selv i Posten et par måneder og det var ikke bestandig vi registrerte pakkene som innkommet selv om de var kommet, rett og slett fordi vi ikke hadde tid til å ta for oss pakkene.

Hvis pakken ble sendt fra lageret til nettbutikken på Mandag, kan du si deg ganske sikker på at du har den på fredag, senest lørdag. Eller, på Lørdag kan jeg garantere deg at du har pakken.

Du har den sannsynligvis mye tidligere, alt etter hvor i landet du bor. Pakkene blir sendt med trailer med mindre du bestiller ekstra kjapp levering, og da tar det to dager fra Oslo til f.eks. Tromsø. Bor du i Trondheim tar det bare en dag.

Lenke til kommentar

Håper på å ha telefonen imorgen. :) Senest torsdag.

Bor ikke langt ifra Drammen ;) +/- 3. mil unna :)

Og når jeg har fulgt med på tidligere sporinger har pakkene mine kommet til Drammen, også til mitt postkontor.. Derfor er jeg vel nesten garantert å ha pakken innen fredag :)

Den andre pakken haster det ikke med :)

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...