booblover Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 noen skriver problemene sine osv.... men som regel er det de postene med mest svar som blir sett på..... og dette plager meg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Blåsepå? Endret 14. august 2007 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente. Har lagd noen tråder selv jeg aldri får svar på. Men du må ikke glemme å se på antall visninger også. Det vanlige er vel at ingen vet svaret, så hvorfor poste noe da? Og hvis mange vet svaret blir det ofte en stor diskusjon. Endret 14. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Pleier som oftest å trykke på "Vis Nye Poster", så nå så jeg posten din og gratulerer med at den er blitt besvart Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Første innlegget var noe vanskelig å tolke ja, og det er vel sånne tråder folk ofte ikke gidder dekryptere førstepost for å kunne skrive i tråden. En av de viktigste forutsetningene for at folk skal gi seg hen i innleggskriving er jo at førsteposten er forklarende på hva som er problemet, med tilstrekkelig informasjon, og at emnetittelen er mest mulig beskrivende og at tråden er plassert i riktig kategori. Da vil du trekke inn folk som har peil på nøyaktig det du lurer på istedet for at disse ekspertene kanskje hopper over din "hjelp meg, rart problem"-tråd, eller at disse aldri ser tråden din fordi den ligger i helt feil kategori. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er litt enig, men det er liksom ikken noe forumlederene/moderatorene kan gjøre noe med.. Det er brukerene selv som bestemmer hva de vil lese. Verden er urettferdig Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Er litt enig, men det er liksom ikken noe forumlederene/moderatorene kan gjøre noe med.. 9290463[/snapback] Vel, hadde Norge vært en ekstremt fascistisk stat hadde dette nok vært mulig. Men siden det ikke er tilfellet kan man ikke tvinge folk til å lese og skrive innlegg i tråder, nei. Men som jeg sa så kan man bedre forutsetningene om man gjør tråden sin mer 'vennlig' for de andre brukerne. Endret 15. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
booblover Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 jeg mente egentli at folk burde ikke bare se på de som er sett på mest eller lakt komentarer til mest....og kaken 92 det er ikke noe jeg vil at mods`a eller admin gjør noe med... det er en tilbake melding bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg