booblover Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) morn morn! Jeg har hatt et problem med netverket mitt i LANG tid nå. og nå er jeg lei! Jeg har prøvd og sende brev online til belkin men jeg får ikke svar på det jeg lurer på. dette er dingsen hver gang jeg prøver og se på film på youtube ellet et annet sted stopper det som regel på 20 sekk og når jeg skal laste ned noe stopper det på 20 - 40% noen som vet hva jeg må gjøre?.....noen som vet hvilken port jeg må åpne hvis det er det jeg må? Endret 14. august 2007 av booblover Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Har du nyeste firmware på denne Belkin-boksen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Siden du har kontaktet Belkin, så går jeg ut ifra at du har isolert problemet til å ikke være der. Dette finner du umiddelbart ut ved å koble datamaskinen din til ADSL-ruteren/modem/lignende direkte med kabel. I altfor mange tilfeller ligger problemet på datamaskinen. Brannmur lokalt, eller på ruteren. Hva er dine synspunkter på dette? Hva har du testet? Lenke til kommentar
booblover Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 jeg har testa nesten alt som jeg vet om..... restartet ruteren...... søkt igjennom alle mulige pc`er som er i huset etter virus...... prøvd og se igjennom forsgjellige forums om det står no der........ og jeg har prøvd og kontakta belkin -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg har testa nesten alt som jeg vet om..... restartet ruteren...... søkt igjennom alle mulige pc`er som er i huset etter virus...... prøvd og se igjennom forsgjellige forums om det står no der........ og jeg har prøvd og kontakta belkin -.- 9289072[/snapback] Du svarer ikke på om du har koblet deg utenom Belkin ruteren. Hvis problemet eksisterer selv der, så er ikke Belkin skyldig i feilen. Lenke til kommentar
booblover Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 da går det ikke -.- belkin har fu*ka opp hele netverket vårt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 da går det ikke -.- belkin har fu*ka opp hele netverket vårt 9296623[/snapback] Da kobler du deg utenom Belkin ruteren og resetter ruteren. Fortsatt ikke ok - bytt ruter eller kontakt support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå