260788 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei. Jeg skal bestille et NV-GS500 kamera fra pixit.no også trenger jeg en vidvinkellinse og stativ til det. Jeg skal bestille alt fra www.pixit.no. Så jeg trenger litt hjelp til hva jeg burde kjøpe Og det bør være litt kvalitet.. Takker og bukker Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Her er jo en orginal Panasonic vidvinkel. Om den er bra vet ikke jeg, men den er sikkert ikke dårlig. Mange bruker også Raynox vidvinkellinser. http://pixit.no/?ProductId=108809 Når det gjelder stativ så burde du kanskje sagt hvor mye du vil bruke. Jeg ville også anbefalt å kjøpt et sted med bedre utvalg, feks. hos www.fotovideo.no Jeg har et ganske godt stativ fra Benro, men dte selges på fotovideo. Manfrotto/Bogen har jo også gode stativer. Når det gjelder stativ bør du ha et oljedempet hode. Lenke til kommentar
260788 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Takk for tipset Da skal jeg se litt mere rundt.. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Funker sikkert fint den. Men jeg har nettopp kjøpt en Raynox DCR-6600 vidvinkel fra Ebay. Ca. 900 kr inkl. frakt og moms og hele pakka. Kjøpte fra ocean-camera, meget bra. Ville kanskje vurdert den vidvinkelen, det er nok den som får desidert mest skryt. Har ikke prøvd den så mye selv enda, men ser skikkelig bra ut det lille jeg har testa den. Og ORDENTLIG kvalitets-følelse, det er ikke noe juggel. Endret 25. august 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå