Gå til innhold

Vidvinkel linse til NV-GS500 fra www.pixit.no

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal bestille et NV-GS500 kamera fra pixit.no også trenger jeg en vidvinkellinse og stativ til det. Jeg skal bestille alt fra www.pixit.no. Så jeg trenger litt hjelp til hva jeg burde kjøpe :) Og det bør være litt kvalitet..

Takker og bukker :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er jo en orginal Panasonic vidvinkel. Om den er bra vet ikke jeg, men den er sikkert ikke dårlig. Mange bruker også Raynox vidvinkellinser.

http://pixit.no/?ProductId=108809

Når det gjelder stativ så burde du kanskje sagt hvor mye du vil bruke. Jeg ville også anbefalt å kjøpt et sted med bedre utvalg, feks. hos www.fotovideo.no

Jeg har et ganske godt stativ fra Benro, men dte selges på fotovideo. Manfrotto/Bogen har jo også gode stativer.

Når det gjelder stativ bør du ha et oljedempet hode.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Funker sikkert fint den. Men jeg har nettopp kjøpt en Raynox DCR-6600 vidvinkel fra Ebay. Ca. 900 kr inkl. frakt og moms og hele pakka. Kjøpte fra ocean-camera, meget bra. Ville kanskje vurdert den vidvinkelen, det er nok den som får desidert mest skryt.

Har ikke prøvd den så mye selv enda, men ser skikkelig bra ut det lille jeg har testa den. Og ORDENTLIG kvalitets-følelse, det er ikke noe juggel.

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...