CCola Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Seriøst mann, du spiser annenhver dag. Du MÅ gjøre noe. Spørr etter jobb på nærmeste fiskebruk eller noe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kanskje har du faktisk ikke råd til å bo slik du gjør nå. Hvis du etter en vurdering finner ut at det er tilfelle så må du også ta noen grep i forhold til det. Det betyr: selge boligen, innfri gjelden, leie billig. Å selge leiligheten har jeg egentlig ikke lyst til da jeg håper det bare er for en midlertidig periode. Og alikevel hadde jeg bare spart noen hundrelapper i månden på å leie fremfor å eie, men hadde sannsynligvis blitt boende på et mindre trivlig sted hvor jeg ikke trivdes så godt. Hvorfor har du ikke utdanning?- gadd ikke skole? jo, men jeg valgte å slutte og dro hjem for å hjelpe mamma etter hun fikk problemer som følge av et infarkt. 9286416[/snapback] Det var trist. Alt bra med hun nå? HVa slags utdannelse begynnte du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå