paalolse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Heisann ! Kanskje Dere har noen erfaringer vedrørende hvilket format det er best å levere bidrag til Lokal Tv stasjoner på. AVI eller MPEG, skal man legge det på en SVCD plate det er jo dårlig kvalitet eller rett og slett på VHS Kassett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hva med å spørre tvstasjonen for sikkerhetsskyld? PS: Vennligst ikke caps overskrifter. Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har det, og det var et svar om at det meste går greit, men jeg tenkte å høre litt rundt om erfaringer vedrørende kvalitet etc, hos andre også da Lenke til kommentar
tKila Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 vil tippe rå-formatet fra et DV kamera vil være best, men det tar fryktelig mye plass...(216 MB/min - avi). har du mer enn 3 min, velg SVCD (10 - 20 MB/min - mpeg2) For oversikt over muligheter, og kvalitet: http://www.vcdhelp.com/comparison Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå