iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bare 1 dag igjen www.platon.no 8) 1 dag igjen til hva da... spillet kommer ikke før den 13 til Norge da Lenke til kommentar
stranden Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Vil bare si at det dårligeste C&C spillet er Renegade det suger "powerful".. Når det gjelder Generals så tror eg det blir dødsbra.. Men ikke så bra som Star Wars Galaxies kommer til å bli... MVH EN GIGANTISK STAR WARS FAN!! Halveis enig.. hehe.. nei,bare GLEDER MEG TIL GALAXIES...ser sinnsykt ut.. har meldt meg på beta.. men ikke blitt kontaktet Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Generals er ute! Jepp! Så nettopp at den er ute på irc kanalene!!!!!!!! :o Lenke til kommentar
Christertr Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Muhahaha! Ikke for å spre dårlig "moral" eller.no her, meneh jeg laster ned DEViANCE releasen av Generals nu! muhahahaha Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Men du får ikke spilt online... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Sikkert bra single player på spillet også ? .. Trenger ikke spille online .. Så hvis vi forhåndsbestiller, så får man spillet den 15 eller noe da ? Det officers club greiene er jo bare noe lureri da, bare for å lure flere folk til å kjøpe. Er sikker på at når man kommer inn i den lobby'en, så har hele gjengen den "medaljen" foran nicket sitt .. hehe Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Sikkert bra single player på spillet også ? .. Trenger ikke spille online .. Så hvis vi forhåndsbestiller, så får man spillet den 15 eller noe da ? Det officers club greiene er jo bare noe lureri da, bare for å lure flere folk til å kjøpe. Er sikker på at når man kommer inn i den lobby'en, så har hele gjengen den "medaljen" foran nicket sitt .. hehe Jepp 14 eller 15 Sa akersmic til meg da:) men troverdigheten dems når det gjelder bestillinger er vel mer eller mindre liten:P Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Litt lenge å vente liksom .. jeg får se .. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det officers club greiene er jo bare noe lureri da, bare for å lure flere folk til å kjøpe. Er sikker på at når man kommer inn i den lobby'en, så har hele gjengen den "medaljen" foran nicket sitt .. hehe Helt riktig, officers club kom ut som warez før selve spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå