Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 LarsC: Er den så skummel? Syns remaken av Exorcisten var skummel jeg. Da burde jeg vel droppe Ringu da? Ja. Det bør du nok. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Fant nettopp dette fra en c&c side! Generals has only just gone gold but in a recent interview over at GameSpot Mark Skaggs send the following, -Mark Skaggs said as soon as C&C Generals hits retails shelves, the EA Pacific team will get to work on an Add-On for the game. Yes, that means an expansion pack IS in the future for Generals. -Mark stated that fans can expect "more and fuller support" than with past games. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei!Noen som vet om noen norske nettbutikker som kommer til å selge C&C Generals med Officers Club Kit! Den kommer tilå følge spillet gratis med noen få utvalgte nettbutikker og kommer til å innholde: *Secret Code that unlocks a couple of exclusive in-game elements for multiplayer games. *You get a unique Officers Club medal icon that is displayed prominently next to your name in the lobby as well as on your persona page. *You also get an exclusive Officers Club flag that will fly above your Command Center during online multiplayer games. *Fold-out Tech Tree card with all units, buildings and vehicles *Mutiplayer Map Strategy card featuring winning strategies from the team. *Interactive CD-ROM with concept art, movies, music and more. Ta en titt her edit: kanskje lurt å ta med linken Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei!Noen som vet om noen norske nettbutikker som kommer til å selge C&C Generals med Officers Club Kit! Den kommer tilå følge spillet gratis med noen få utvalgte nettbutikker og kommer til å innholde: *Secret Code that unlocks a couple of exclusive in-game elements for multiplayer games. *You get a unique Officers Club medal icon that is displayed prominently next to your name in the lobby as well as on your persona page. *You also get an exclusive Officers Club flag that will fly above your Command Center during online multiplayer games. *Fold-out Tech Tree card with all units, buildings and vehicles *Mutiplayer Map Strategy card featuring winning strategies from the team. *Interactive CD-ROM with concept art, movies, music and more. Ta en titt her edit: kanskje lurt å ta med linken Takk for den linken.. Jeg sendte mail til akersmic for 2 uker siden, da svarte de at det kun var tilgjengelig i USa, men men det er bare bra.. Bestiller min kopi nå Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Får håpe akersmic ikke svindler oss da Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe håper jeg seriøst ikke, dem skriver det jo gjør dem det så skal dem få bank må vente 2 dager mer en fra Gamesmix men det får gå Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe håper jeg seriøst ikke, dem skriver det jo gjør dem det så skal dem få bank må vente 2 dager mer en fra Gamesmix men det får gå Sendte mail til gamersmix også samtidig for 2 uker siden, de skulle heller ikke få... Den blir jo lansert den 13 ebruar her, bare 2 dager senere enn USA.. hvem vet kanskje vi for den også samtidig, hvis vi er heldig! :smile: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe håper jeg seriøst ikke, dem skriver det jo gjør dem det så skal dem få bank må vente 2 dager mer en fra Gamesmix men det får gå Sendte mail til gamersmix også samtidig for 2 uker siden, de skulle heller ikke få... Den blir jo lansert den 13 ebruar her, bare 2 dager senere enn USA.. hvem vet kanskje vi for den også samtidig, hvis vi er heldig! :smile: og at vi drømmer litt:) Gamesmix får ikke sånn promotion:/ bestilte der fra i dag men avbestilte når jeg så akersmic hadde promotion bestilte fra aker.. hehe Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hehe håper jeg seriøst ikke, dem skriver det jo gjør dem det så skal dem få bank må vente 2 dager mer en fra Gamesmix men det får gå Sendte mail til gamersmix også samtidig for 2 uker siden, de skulle heller ikke få... Den blir jo lansert den 13 ebruar her, bare 2 dager senere enn USA.. hvem vet kanskje vi for den også samtidig, hvis vi er heldig! :smile: og at vi drømmer litt:) Gamesmix får ikke sånn promotion:/ bestilte der fra i dag men avbestilte når jeg så akersmic hadde promotion bestilte fra aker.. hehe Ja vi for vel gjøre det Vel jeg håper inderlig at det følger med Officers Club Kit. Ellers så er dårlig promotion av dem..... regner med at de for solgt en del kopier nå Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hehe håper jeg seriøst ikke, dem skriver det jo gjør dem det så skal dem få bank må vente 2 dager mer en fra Gamesmix men det får gå Sendte mail til gamersmix også samtidig for 2 uker siden, de skulle heller ikke få... Den blir jo lansert den 13 ebruar her, bare 2 dager senere enn USA.. hvem vet kanskje vi for den også samtidig, hvis vi er heldig! :smile: og at vi drømmer litt:) Gamesmix får ikke sånn promotion:/ bestilte der fra i dag men avbestilte når jeg så akersmic hadde promotion bestilte fra aker.. hehe Ja vi for vel gjøre det Vel jeg håper inderlig at det følger med Officers Club Kit. Ellers så er dårlig promotion av dem..... regner med at de for solgt en del kopier nå Vil vel faktisk være ulovlig og selge likt, altså si dem gir med noe dem ikke gir med så Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Spaceworld selger også samma pakken! http://www.myspaceworld.com/default.db2?id=3874 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fikk mail ang. leverings dato nå får det 14 eller 15... dem får det in 14.. nice levering:) foresten fant ut noe skummelt skulle bestille fra Akersmic(VISA) alt jeg trang og fylle in var Nummret og Expire date, tenk og finne visa på gata:/ Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fikk mail ang. leverings dato nåfår det 14 eller 15... dem får det in 14.. nice levering:) foresten fant ut noe skummelt skulle bestille fra Akersmic(VISA) alt jeg trang og fylle in var Nummret og Expire date, tenk og finne visa på gata:/ jeg har kun fått en automatisk svar og en ordre bekreftelse... hakke fått noe mail angåedne dato osv..... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når det gjelder forhåndsbestillingen, kan jeg gjøre det bare via nettbutikken dems eller kan jeg dra til butikken og gjøre det der? Spaceworld eller Akers Mic? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når det gjelder forhåndsbestillingen, kan jeg gjøre det bare via nettbutikken dems eller kan jeg dra til butikken og gjøre det der? Spaceworld eller Akers Mic? Jeg tror hvis du vil ha officer club pakka så må du forhånsdbestille fra netttet, men vet ikke om spaceworld eller akersmic tar forhåndsbestillinger i butikken, vet at spiderman gjør det, men da må du gi penger i depositum! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noen som vet om det er hele officers kit som følger med eller er det kun: *Interactive CD-ROM with concept art, movies, music and more. og *You get a unique Officers Club medal icon that is displayed prominently next to your name in the lobby as well as on your persona page. som følger med... en fyr sendte mail til dem og lurte på hva som følgte med fikk som svar tilbake: Deres svar: Det er en ekstra CD med tilgang til Officers Club. noen som vet noe mer???? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 General Officers Club sida er oppe: http://generals.ea.com/officersclub/ Lenke til kommentar
stranden Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hørt at det er recomended med 1024 mb ram og 2.5 ghz.. har ike hørt mer.. men kan sjekke.. er det sant så er det ikke mange maskiner som kan kjøre på recomended Lenke til kommentar
iCar Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hørt at det er recomended med 1024 mb ram og 2.5 ghz.. har ike hørt mer.. men kan sjekke.. er det sant så er det ikke mange maskiner som kan kjøre på recomended her har du specs: SYSTEM SPECS: MINIMUM CONFIGURATION (SOLO & 2-PLAYER MULTIPLAYER) • Windows® 98, Windows 98SE, Windows Me, Windows 2000, or Windows XP (Windows NT and Windows 95 not supported) • 800 MHz Intel® Pentium® III or AMD® Athlon™ processor • 128 MB RAM • 8x CD-ROM/DVD-ROM drive • 1.8 GB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX™ 8.1 installation) • 32 MB video card using the Nvidia® GeForce2™, ATI® Radeon™ 7500 AGP video card, or more recent chipset with DirectX 8.1 compatible driver • DirectX 8.1 compatible 16-bit sound card • Keyboard • Mouse RECOMMENDED (SOLO AND 2-8 MULTIPLAYER) • 1.8 GHz or faster Intel Pentium IV or AMD Athlon processor • 256 MB or more RAM • 1.8 GB free hard disk space plus space for saved games • Nvidia GeForce3™ or more recent Direct3D™ capable video card REQUIRED FOR MULTIPLAYER GAMES • 256 MB RAM required for 3- to 8-player games INTERNET (2-4 PLAYERS) • 56 Kbps or faster direct Internet connection • One set of game discs per player. Disc 1 and Disc 2 cannot be used simultaneously for multiplayer games. INTERNET (5-8 PLAYERS) • Cable, DSL, or a faster direct Internet connection • One set of game discs per player. Disc 1 and Disc 2 cannot be used simultaneously for multiplayer games. NETWORK (2-8 PLAYERS) • TCP/IP compliant network • One set of game discs per player. Disc 1 and Disc 2 cannot be used simultaneously for multiplayer games. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Bare 1 dag igjen www.platon.no 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå