Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Fornøyd nå? Eh, meg? Du slipper iallefall å bli avataramputert. adilr17: Sånne spesialutgaver selges sjelden i Gnore, etter hva jeg har erfart. Det er ikke toll på spill, men 24% moms. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Må betale toll avgifter osv... som selvfølgelig kommer til å være mer enn d spillet egentlig er verdt! Den utgaven er beregnet på fanatikere som vil betale for å få den pakken. Tydeligvis ikke på deg. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Mmm.. Syns Tiberian Sun er bra jeg. Orginalen og Tiberian Sun er de beste C&C spilla til dags dato. Men jeg tror nok at Generals kommer til å banke dem begge. Tiberian Sun er offisielt det dårligste i C&C-serien. Blir Generals samme greia med sanntids-strategi eller mer likt Renegade? sanntids-strategi. Syntes selv Tiberian sun var langt bedere en redalert og renegade. Renegade syntes jeg faktisk er ganske dårlig Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg gadd ikke engang å kjøpe Renagade. Det var bla blasfemi overfor C&C-serien. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Renegade er bra det. Krever litt mer tanke enn ved vanlige FPS. Det er forresten noen som lager en mod til Renegade for tiden. Full konvertering til Red Alert! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 (endret) ww Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hvilken dyr er du da??!! *intern humor* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 (endret) w Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vil bare si at det dårligeste C&C spillet er Renegade det suger "powerful".. Når det gjelder Generals så tror eg det blir dødsbra.. Men ikke så bra som Star Wars Galaxies kommer til å bli... MVH EN GIGANTISK STAR WARS FAN!! Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vil bare si ifra at Generals har gått gull (gone gold), så nå dukker det nok snart opp på internett, og siden i hyllene! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vurderer å se den japanske verjonen, men har fremdeles ikke sett hele andre utenlandske filmer enn engelsk, og svensk og dansk språklige filmer... Gjør det. Hvis du tør. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hmm var litt skuff:) Lagger mye:/ og ligner litt for mye på AOE *deltar i Gamespy C&C Generals Beta* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Single-player kampanjene holder lenge for meg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Noen som vet hvilken norske nettbutikker man kan forhåndsbestille den billigst fra???? da tenker jeg på vanlige versjonen! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg veit Akersmic skal selge den vanlige versjonen for 499,- Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ja jeg vet akersmic selger den for 499.- Men dt er normal prsi, de fleste spillene koster 499,- og oppover! Tenkte kanskje d var noen som solgte billigere om man forhåndsbestilte! Også kommer jo porto i tillegg..(bortsett fra akersmic som har gratis frakt på forhåndsbestillinger) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ja jeg vet akersmic selger den for 499.-Men dt er normal prsi, de fleste spillene koster 499,- og oppover! Tenkte kanskje d var noen som solgte billigere om man forhåndsbestilte! Også kommer jo porto i tillegg..(bortsett fra akersmic som har gratis frakt på forhåndsbestillinger) Uff... Billig nei. Vanlig pris er 399,- LarsC: Er den så skummel? Syns remaken av Exorcisten var skummel jeg. Da burde jeg vel droppe Ringu da? Lenke til kommentar
cobra^ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ja!!!! dette spillet må seriøst være et av de beste c&c spillene noen gang! har vært med/er med på beta testingen.... det er serøst artig!!!! annbefaler det på det sterkeste!!!!! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ja jeg vet akersmic selger den for 499.-Men dt er normal prsi, de fleste spillene koster 499,- og oppover! Tenkte kanskje d var noen som solgte billigere om man forhåndsbestilte! Også kommer jo porto i tillegg..(bortsett fra akersmic som har gratis frakt på forhåndsbestillinger) Uff... Billig nei. Vanlig pris er 399,- LarsC: Er den så skummel? Syns remaken av Exorcisten var skummel jeg. Da burde jeg vel droppe Ringu da? Vet du om noen steder som selger den for 399,-??? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Elkjøp sikkert.. Ofte de har de nyeste spilla til 399,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå