Nitrius Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ja ja! hva syns dere om spillet? virker det lovende eller hva? er dette et bra spill er det lurt å kjøpe det? si meg hva dere syns om spillet! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Litt vanskelig å si noe om, sandbox er ikke gøy. Har sett et par betatestere uttale seg. Det lover godt. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Noen som vet om noen norske nettbutikker som kommer til å selge C&C Generals med Officers Club Kit! Den kommer tilå følge spillet gratis med noen få utvalgte nettbutikker og kommer til å innholde: *Secret Code that unlocks a couple of exclusive in-game elements for multiplayer games. *You get a unique Officers Club medal icon that is displayed prominently next to your name in the lobby as well as on your persona page. *You also get an exclusive Officers Club flag that will fly above your Command Center during online multiplayer games. *Fold-out Tech Tree card with all units, buildings and vehicles *Mutiplayer Map Strategy card featuring winning strategies from the team. *Interactive CD-ROM with concept art, movies, music and more. Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg synes det ser lovende ut , kommer definitivt til å kjøpe det! Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Håper bare at det blir bedre en RedAlert 2. Elsket C&C og første RedAlert, men likte dårligt RedAlert 2. Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Bedre enn RA 2 blir det definitivt nok , det beste C&C spillet er nettopp C&C , den satt standarden , og ingen har overgått det til nå. Tror Generals kan overgå den første C&C Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Bedre enn RA 2 blir det definitivt nok , det beste C&C spillet er nettopp C&C , den satt standarden , og ingen har overgått det til nå. Tror Generals kan overgå den første C&C Optimismen er hvertfall på topp, hehe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror Generals kan overgå den første C&C Jeg er tilbøyelig til å si meg enig, selv om jeg synes Red Alert er det beste C&C-spillet til nå. Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja , smak og behag det Lars. Men nå blir dette litt off topic , bildet du bruker , hvilken film er det hentet fra , og er filmen bra? Jeg kan banne på at jeg har sett det øye på en film et sted...Tror eg... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja , smak og behag det Lars.Men nå blir dette litt off topic , bildet du bruker , hvilken film er det hentet fra , og er filmen bra? Jeg kan banne på at jeg har sett det øye på en film et sted...Tror eg... Ring(u) ? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei!Noen som vet om noen norske nettbutikker som kommer til å selge C&C Generals med Officers Club Kit! Den kommer tilå følge spillet gratis med noen få utvalgte nettbutikker og kommer til å innholde: *Secret Code that unlocks a couple of exclusive in-game elements for multiplayer games. *You get a unique Officers Club medal icon that is displayed prominently next to your name in the lobby as well as on your persona page. *You also get an exclusive Officers Club flag that will fly above your Command Center during online multiplayer games. *Fold-out Tech Tree card with all units, buildings and vehicles *Mutiplayer Map Strategy card featuring winning strategies from the team. *Interactive CD-ROM with concept art, movies, music and more. Noen som kan svare på dette????? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror ingen norske nettbutikker kan tilby dette... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 håper på god single player....men dei vil nok neppe greie god multiplayer Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja , smak og behag det Lars.Men nå blir dette litt off topic , bildet du bruker , hvilken film er det hentet fra , og er filmen bra? Som Jellyfisk skriver, det er fra The Ring (Ringu, altså den japanske). Filmen er helt vilt bra, IMO. Jeg måtte dele den opp i tre visninger for å klare hele... Så den mutters alene i Trondheim i konteperioden. Hjalp ikke særlig på konsentrasjonen, men det ble ikke så mye tvtitting etterpå. Hvis du liker Ringu, kan du lete opp Ringu O - Birthday og Ringu 2. I tillegg har du den amerikanske (den har jeg ikke sett, men den høres blodfattig ut), en koreansk remake som skal være ganske bra mm. PS - Jellyfisk: Avataren din er for stor. Maks 50x50pixler. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Mmm.. Syns Tiberian Sun er bra jeg. Orginalen og Tiberian Sun er de beste C&C spilla til dags dato. Men jeg tror nok at Generals kommer til å banke dem begge. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 PS - Jellyfisk: Avataren din er for stor. Maks 50x50pixler. Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Her har gamer skrevet om spesialpakken som du ville ha. Står hvor det kan kjøpes også. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Her har gamer skrevet om spesialpakken som du ville ha. Står hvor det kan kjøpes også. Takk for den linken... Men jeg spurte om noen norske nettbutikker... Bestiller jeg fra utlandet, så blir det dyrt for meg.. Må betale toll avgifter osv... som selvfølgelig kommer til å være mer enn d spillet egentlig er verdt! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Mmm.. Syns Tiberian Sun er bra jeg. Orginalen og Tiberian Sun er de beste C&C spilla til dags dato. Men jeg tror nok at Generals kommer til å banke dem begge. Tiberian Sun er offisielt det dårligste i C&C-serien. Blir Generals samme greia med sanntids-strategi eller mer likt Renegade? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 confirmed, TS SUCKED ASS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå