Neppe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er på utkikk etter en bæreveske/sekk til min laptop. Den er av type 17" widescreen. Følgende kriterier har jeg. - Må ha plass til bøker. - Bør ikke være en støvfanger/vannfanger. - Bør se grei ut. - Må være god å bære. - Ikke skinn. - Helst ikke helt svart. - Ikke så alt for tykk. Prisen er jeg ikke så nøye på. Lenke til kommentar
kig Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er på utkikk etter en bæreveske/sekk til min laptop. Den er av type 17" widescreen. Følgende kriterier har jeg. - Må ha plass til bøker. - Bør ikke være en støvfanger/vannfanger. - Bør se grei ut. - Må være god å bære. - Ikke skinn. - Helst ikke helt svart. - Ikke så alt for tykk. Prisen er jeg ikke så nøye på. 9276613[/snapback] Feks denne Dicota MultiGiant. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Helst ikke helt svart. Så er den jo veeeldig stor. Så er det skinn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har en aldeles nydelig væske av merket Targus! Veldig behagelig å bære både på korte og lange "bæreoppdrag" med plass til en god del ekstrautstyr! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har spekulert litt på denne https://prisguiden.no/product.php?productId=78615 Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå