Bilge^^ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg skal leie en leilighet til høsten, men så har jeg enda ikke fått vite om det er internett i leiligheten. Jeg kan selvfølgelig ringe (hun tar ikke telefonen akkurat nå), men dette kan være greit å vite.. På www.online.no (nede til høgre) kan du sjekke om du kan få ADSL på f.eks hjemmenr til noen. Jeg skriver inn det hjemmenr og får denne beskjeden: "Her kan du oppgradere ditt ADSL-abonnement slik at du får enda mer fart." Vil dette si at det allerede er internett i husstanden? Kan jeg stole helt på www.online.no sin ADSL sjekk? på forhond, takk Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Like greit å bare prøve å ringe huseieren igjen ... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Selv om huseieren har internett er det ikke dermed sagt at du - som forhåpentligvis bor i en leilighet separert fra "hovedleiligheten, får internett via dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå