Jalle Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er 2500 billigaste prisen å oppdriva no ? Ser at det står kr. 1820 på dinpris frå netshop, men hvis ein går inn på netsida er prisen kr. 2695. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 pixmania selger dem for 2300,- lefdal solgte dem forrige uke for 1995,- Lenke til kommentar
Arigatou Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 noen som vet om de fortsatt koster 1995 på lefdal? hvis de gjør det så tar jeg meg en tur Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bestilte av Pixmania i og med at dei er billigaste nettbutikk, har høyrt litt forskjellig om dei men tok sjansen. 2610 vart prisen. Nokon som veit kva kabel eg treng for å kobla anlegget til dvd spelaren ? Har ein svært enkel dvd spelar og er coaxial utgang på han. Lurte og på kva ledningar som går frå anlegget og ut til bakhøgtalarane, har høyrt at desse er ganske korte, og skulle ha kjøpt inn nokon lengre. Skal på Clas ohlson snart og hadde då vore greit å vist kva ledningar eg skal kjøpa Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 De er tynne mener jeg. Under 1,5 kvadrat. Så koblingene kan ikke ta noe særlig større enn hva som følger med. Og de er ca 7 til 8 meter lange. Vent med til du får annlegget og ta med kabelen til butikken så kan du sammenligne. Coax fra DVD'spillern går bare lækkert. Det finner du vell på Classern, de skal ikke være dyre. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 gikk selv for et z-2300 , satt det opp i dag.. for 1000kr er dette et svært godt annlegg.. glad jeg ikke gikk for z-5500 som koster 1500kr mer.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 gikk selv for et z-2300 , satt det opp i dag.. for 1000kr er dette et svært godt annlegg..glad jeg ikke gikk for z-5500 som koster 1500kr mer.. Av en eller annen grunn er jeg ikke overbevist om at Z-5500 ikke er verdt de ekstra pengene Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 har enn plass til å sette opp et helt 5.1 system tilkoblet pc'en så er det jo greit.. men for min del har jeg ikke noe plass bak meg til å sette høytalerne på.. og sub'en er svært lik .. litt mer effekt på z-5500 men ikke verdt 1500kr mer.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor lurt er det og bestille fra Pixmania? Hvis sikringen kan byttes så gjør jeg jo det selv. 2080,50 kr. Levering 287kr. http://www.pixmania.com/no/no/59184/art/lo...p;CodePromo=oui Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor lurt er det og bestille fra Pixmania? Hvis sikringen kan byttes så gjør jeg jo det selv. 2080,50 kr. Levering 287kr. http://www.pixmania.com/no/no/59184/art/lo...p;CodePromo=oui Hørtes ut som en bra pris ihvertfall Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 God pris ja. Koster jo 3000 med frakt fra norske butikker.. Som jeg har lest så får jeg pakken og ingen andre overraskelser etterpå (toll osv). Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er et fantastisk anlegg. Spiller ikke høyere enn 1/4 av anlegget selv om jeg er hjemme alene! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mistet tålmodigheten i gårkveld, bestillte fra Pixmania... Nå er det bare og be til gudene at det aldri blir probs som jeg ikke kan fikse selv... Lenke til kommentar
varmit Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kanskje du kunne skrive hvordan det gikk å bestille/kjøpe fra Pixmania, eventuelt hva du synes om anlegget når du får testet det? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Og ja! Skal prøve å huske på det! Logitech Høytalere Z-5500 5.1 - I gårkveld, bestillte jeg fra Pixmania. Jeg bestillte annlegget og bare det, valgte normal post (3 -4 dager (HAHA)) som kostet rundt 229,60 kr (uten MVA sikkert). Brukte en kode: MINUS5NO. Den får man når man søker etter annlegget i prisgudien og går inn på Pixmania sine sider. - Når jeg skulle betale fikk jeg opp summen i Pund. - I dag rundt klokken 15:00 tittet jeg innom Pixmania sin side, bestillingen var godkjent. Jeg har fått utlevert Leveransenummer (som er sporingsnummer). Posten.no har mottat data om dette ser det slik ut. - Pixmania skal sende epost når pakken er sendt. Jeg håper den blir sendt i morgen. (Krysser fingrene). Send meg PM hvis jeg glemmer meg av. Endret 4. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjøpte settet brukt for 1500,- Ganske god valuta fra pengene, men det er LANGT ifra et fantastisk anlegg slik som enkelt skal ha det til. Surrounden blir ganske enkelt slapp. Høyttalerne er SMÅ, og alle (inkl. subben) har faket størrelse, slik at når dekslene er på ser det ut som elementene er større og kraftigere enn de egentlig er. Merket meg også at subben tar seg av absolutt ALL bassen, og da blir ikke lyden helt perfekt heller. Men igjen, anlegget koster 2 lapper da. Dessuten så skjønner jeg ikke hvordan effekten er målt på dette anlegget. Logitech oppgir 505W & 1010W topp, men jeg har koblet anlegget opp mot en effektmåler, der jeg har brukt boost 22 og spilt de meste krevende sanger, og ikke klart å få effektforbruken over 300w. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har dette anlegget, og prøver å sette det opp på TV'en min. Jeg fant fort ut at kablene som ikke fulgte med ikkegreide å få til 5.1 - tre av de 5 funker, etter at jeg presset noen kontakter inn, selv om det virket som det ikke gikk an å få dem inn. Kan noen linke til hvilket produkt på www.clasohlson.no som jeg trenger for å oppnå 5.1 surround? Jeg aner nemlig ikke. Takk! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har dette anlegget, og prøver å sette det opp på TV'en min. Jeg fant fort ut at kablene som ikke fulgte med ikkegreide å få til 5.1 - tre av de 5 funker, etter at jeg presset noen kontakter inn, selv om det virket som det ikke gikk an å få dem inn. Kan noen linke til hvilket produkt på www.clasohlson.no som jeg trenger for å oppnå 5.1 surround? Jeg aner nemlig ikke. Takk! Og hva skal du ha nytte av å koble dem opptil TV'en? Du vet TVer sender ut 2.1 lyd? Skal du ha lyd i alle må du vel velge Stereo X2 på displayet på annlegget, ellers kan du kjøpe deg en DVD spiller, og da kan du få 5.1 lyd hvis du ser på filmer på spilleren. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Der kan du se hvor mye peiling jeg har! Tanken min var at hvis jeg koplet til tv ville alle tingene som er koblet til tv'en få bruke anlegget (Ps3, tv-signalene etc). Det går da altså ikke. Da blir det mest aktuelt å få full lyd fra Playstation 3'en - hvordan går jeg frem for å få til det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En optisk kabel fra PS3en til anlegget bruker jeg. Til tven kan du bruke noen phonokabler, og pcen de kablene som fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå