DP Rusher Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Dette med AI styret i AC var bare ein misforståelse. 9280426[/snapback] Eller kanskje noen som sa noe de helst ikke skulle ha sagt? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Endelig et Splinter Cell som skiller seg ut fra forgjengerene. Tror dette kan bli et friskt pust i franchisen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ikke noe stort tap, uansett. Trial and error-stealth, hurra. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ikke noe stort tap, uansett. Trial and error-stealth, hurra. 9281429[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett noen filmer fra convinction der utviklerne forklarer hva som er nytt med spillet. Det var nettopp forandringen av det du sa... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det blir ikke bare et Splinter Cell som skiller seg ut fra forgjengerne, men det eneste spillet i serien som har vekket min interesse mer enn de andre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Poenget i denne saken er altså ikke å annonsere at Splinter Cell: Conviction er konsolleksklusiv til Xbox 360. Det har vi, og leserne våre, fått med oss for lenge siden. Poenget er derimot å fortelle at utvikleren avfeier all mulighet for å gi ut Conviction på PlayStation 3, hvis det likevel skulle komme en åpning senere. 9279758[/snapback] Kanskje dere burde skrevet det i artikkelen da, slik at ikke folk får inntrykk av at PS3 har mistet en multikonsolltittel. 9279810[/snapback] Kanskje. Samtidig er det jo nettopp slik PlayStation 3 mistet en potensiell multikonsolltittel på grunn av dette. Alle de tidligere Splinter Cell-spillene har utkommet på samtlige plattformer, og det ville sikkert skjedd på sikt med Conviction også. Men vi la til litt info i artikkelen nå likevel. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ikke noe stort tap, uansett. Trial and error-stealth, hurra. 9281429[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett noen filmer fra convinction der utviklerne forklarer hva som er nytt med spillet. Det var nettopp forandringen av det du sa... 9282025[/snapback] Hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg såpass om et kommende spill at jeg ser filmer som omhandler det, når alle tidligere spill i spilleserien har vist seg å være fantastisk uinteressante? Splinter Cell blir aldri interessant, Conviction eller ikke. At utviklere nok en gang får ekstra lommepenger fra et eller annet hold for å fortelle at en konkurrents konsoll ikke holder mål, er bare litt ekstra komedie. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Splinter Cell blir aldri interessant, Conviction eller ikke. At utviklere nok en gang får ekstra lommepenger fra et eller annet hold for å fortelle at en konkurrents konsoll ikke holder mål, er bare litt ekstra komedie. 9283738[/snapback] Så hvorfor er du her og poster da, hvis det er så uinteressant? Og har du noe hold for å påstå at utviklerene får penger av noen for å si at PS3 ikke holder mål? Sukk... "must not feed the troll" Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Ikke noe stort tap, uansett. Trial and error-stealth, hurra. 9281429[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett noen filmer fra convinction der utviklerne forklarer hva som er nytt med spillet. Det var nettopp forandringen av det du sa... 9282025[/snapback] Hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg såpass om et kommende spill at jeg ser filmer som omhandler det, når alle tidligere spill i spilleserien har vist seg å være fantastisk uinteressante? Splinter Cell blir aldri interessant, Conviction eller ikke. At utviklere nok en gang får ekstra lommepenger fra et eller annet hold for å fortelle at en konkurrents konsoll ikke holder mål, er bare litt ekstra komedie. 9283738[/snapback] Det er helt greit at du synes serien er kjedelig, men du kan ikke argumentere noe med noe som ikke er sant. Hele poenget med conviction er at du må improvisere, det ikke er quicksave, noe som før gjorde at du bare kunne laste spillet hvis en alarm gikk (bortsett fra hvis du hadde de eldre spilla på konsoll). Det er alltid flere måter å gjøre en ting på, og du kan ikke bare starte på nytt hvis du vil akkurat der du var. Det er også litt barnslig når du sier at Splinter cell aldri er interessant, istedenfor å si at det ikke er noe for meg. Hvis alle her på forumet skulle oppført seg som deg, ville det ikke vært noe særlig hyggelig her Endret 15. august 2007 av gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Må jeg virkelig spesifisere at mine meninger er nettopp det; mine meninger? Jeg spilte Splinter Cell på Xbox i sin tid. Prøving og feiling, fordi det var en fast løype man måtte følge gjennom samtlige oppdrag. Ikke noe quicksave. Fantastisk overvurdert. Og har du noe hold for å påstå at utviklerene får penger av noen for å si at PS3 ikke holder mål? Bortsett fra at diverse utviklere har kastet uttalelser som denne frem og tilbake som en ball siden tidenes morgen (dersom tidenes morgen regnes fra den dagen PS3 og 360 begge var offentliggjort)? Nei, ingenting. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men som sagt så er det ikke det med det nye spillet. Områdene er mer som i assassins creed, åpne og med flere valgmuligheter. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Må jeg virkelig spesifisere at mine meninger er nettopp det; mine meninger? 9283944[/snapback] Nei, men hvis du ønsker å få fram poengene dine, så lønner det seg ikke å stryke oss andre mot håra. For eksempel som du skriver: Jeg spilte Splinter Cell på Xbox i sin tid. Prøving og feiling, fordi det var en fast løype man måtte følge gjennom samtlige oppdrag.Ikke noe quicksave. Fantastisk overvurdert. 9283944[/snapback] Hadde du her skrevet "Fantastisk overvurdert i mine øyne", ville det vært mye mer spiselig. Det er lov å ha andre meninger og egen smak. Når du bare skriver "Fantastisk overvurdert", lanserer du en påstand om at alle burde synes det samme. Når vi da er en god del som faktisk syntes at Splinter Cell var et vanvittig bra spill, så blir man litt irritabel av sånne utsagn. Og har du noe hold for å påstå at utviklerene får penger av noen for å si at PS3 ikke holder mål? Bortsett fra at diverse utviklere har kastet uttalelser som denne frem og tilbake som en ball siden tidenes morgen (dersom tidenes morgen regnes fra den dagen PS3 og 360 begge var offentliggjort)? Nei, ingenting. 9283944[/snapback] Så den eneste grunnen er da at du ikke liker det som ble sagt, så da antyder du at det er noe muffens, sånn for å tåkelegge litt? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg bryr meg overhodet ikke om det som blir sagt. Jeg eier ikke, og kommer heller aldri til å eie, en PS3, så jeg har ingen lojalitetsfølelse som eksploderer i det noen kritiserer konsollen. Jeg bare uttrykker min oppgitthet over at også spillutviklere henger seg på FUD-kampanjer, selv om det ikke angår meg på noen måte. Nei, men hvis du ønsker å få fram poengene dine, så lønner det seg ikke å stryke oss andre mot håra. QQ. Du skjønte tydeligvis poengene mine likevel. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror du ikke jeg vet dette ? Doh ! Poenget mitt var at det ikke BARE er tusenvis av fiender men med forskjellige A.I rutiner også. Har vært intervju med combat ansvarlig hos Ninja som forklarte dette nærmere og det var kun mulig takket være Cell. Og Ninja Theory har jævlig mye mer A.I erfaring enn hva Splinter Cell gutta og UBI har. Splinter Cell har bestandig hatt hjernedød A.I samme med alle waypointstyrte Ubisoft spill. (Rainbow Six Serien) 9278110[/snapback] "Kameo boasts stunning battlefield experiences where gamers will experience thousands of simultaneous enemies with independent artificial intelligence" For de av oss som har spillt Kameo, så vet vi at dersom dette er sant, så var de jævlig samkjørt disse trollene... Det er lang vei mellom teori og praksis på dette området, noe man også ser i det 5 min lange previewet av HS. Uansett, spill kan være grisegøy selvom ikke alltid AI'en er helt på nett:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Dette har vi vel forsåvidt visst i ett års tid. De sa jo at neste SC var konsoll eksklusivt til X360 på X06 tror jeg det var. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 "Konsolleksklusivt for xbox 360...?! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, altså at det sannsynligvis også vil bli gitt ut på pc Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ninja Theory sier det motsatte og de har tusenvis av fiender på slagmarken. Tror nok han ordla seg litt feil bare.Splinter Cell for meg døde med Double Agent, elendig spill Og A.I i Splinter Cell ? Du går rundt med ett grønt neonlys på deg og ingen greier å se deg i mørket >_< 9277590[/snapback] Jeg syntest Double Agent var best jeg =( Har alle de andre spillene også. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ikke noe stort tap, uansett. Trial and error-stealth, hurra. 9281429[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett noen filmer fra convinction der utviklerne forklarer hva som er nytt med spillet. Det var nettopp forandringen av det du sa... 9282025[/snapback] Hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg såpass om et kommende spill at jeg ser filmer som omhandler det, når alle tidligere spill i spilleserien har vist seg å være fantastisk uinteressante? Splinter Cell blir aldri interessant, Conviction eller ikke. Tyst fanboy, gå å spill MGS EDIT: Sorry for "double post" Endret 19. august 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Må jeg virkelig spesifisere at mine meninger er nettopp det; mine meninger? Jeg spilte Splinter Cell på Xbox i sin tid. Prøving og feiling, fordi det var en fast løype man måtte følge gjennom samtlige oppdrag. Ikke noe quicksave. Fantastisk overvurdert. 9283944[/snapback] Du har full rett til å uttrykke dine meninger. Men vi trenger ikke å dele eller å være enig i dine meninger. Når du sier at alle Splinter Cell-spillene er uinteressant, inkludert det nyeste. Men også sier at du ikke har sett videoer fra Conviction og ikke bryr deg om slikt er det grunn til å lure. Du klager også over Splinter Cell-spilenes fastlagte ruter. Hvis du hadde lest så mye som en artikkel om COnvition ville du funnet ut at dette er forandret i nyeste spillet. Hvis dette spillet er så uinteressant for deg er det merkelig at du bruker så mye tid på å fortelle oss dette. Kanskje kan det være en ide å ta en nærmere titt på spillet før du utaler deg så alt for mye om hvor uinteressant spillet er. Eller kanskje du skulle la være å i det hele tatt rope ut hvor lite du interesserer deg for spillet, da det ikke anngår andre enn deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg