Valein Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Kan jeg bruke Thermalright VGA Cooler HR-03 Plus, nVidia 8800 Series uten påklistret vifte - altså kun med viftene i kabinettet? Vil dette holde? Kabinettet har ganske god luftgjennomstrømming og en kraftig sidevifte: Antec Performance One P190 Vil dette holde skjermkortene kjølige nok - jeg har forøvrig tenkt å bruke to slike skjermkort i SLI. Stian Endret 14. august 2007 av Valein Lenke til kommentar
Valein Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg tror jeg fant svar på mitt eget spørsmål her: Comparing both heatsink designs it all makes perfect sense: 6 heat pipes, more cooling surface and the right fan combination will offer you extreme air-cooling performance or complete noiseless VGA cooling. Yes the HR-03 Plus kept the Geforce 8800 GTS running stable, overclocked, without the use of any fan, do note that some airflow inside your case is necessary to achieve this. http://www.madshrimps.be/?action=getarticl...434&articID=557 Dette hørtes jo bare nydelig ut - fullstendig stille kjøling av skjermkort! Dette i kombinasjon med ingen chipset-vifte og passiv kjøling av CPU skulle kunne bli en ganske så stille løsning Stian Endret 14. august 2007 av Valein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå