exzibho Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nå har jeg prøvd utalige ganger lest utalige mange sider men intet svar på det jeg lurer på. Har nettopp lastet ned Nokia Map Loader, åpner det, plugger i N95en men det jeg får opp er denne meldingen: No storage medium detected. Connect your divice to your computer via USB using data transfer mode or insert the memory card into a card reader and restart Map loader. Remember that you need to use the Map application at least once with your divice on memory card before jusing the Map loader. Jeg får heller ikke tilkoblet N95en i "dataoverføring" pga det står at jeg mangler minnekort. Hva er løsningen her ? Mvh Exz Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva er løsningen her ? Mvh Exz 9276318[/snapback] Har du minnekort på telefonen? Hvis ikke, kjøp minnekort. 2 GB koster ikke mer enn 200 kr, 4GB koster litt over 500. Lenke til kommentar
exzibho Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Hva er løsningen her ? Mvh Exz 9276318[/snapback] Har du minnekort på telefonen? Hvis ikke, kjøp minnekort. 2 GB koster ikke mer enn 200 kr, 4GB koster litt over 500. 9277363[/snapback] Nei har ikke.. Hvor får jeg kjøpt ? Så man kan ikkefå innpå maps uten minnekort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå