Henry9 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Her er nyhetene i Book 10: The City of the Kings: Historien fortsetter. Amarthiel har tatt tilbake palantiren av Carn Dûm og hun er nå ute etter å gjøre Annúminas til sitt nye maktsenter. Legendary play. Dette er en helt ny måte å spille som monster på Ettenmoors. Her kan du bruke skjebnepoeng til å spille som en mektig ferdamann fra nord eller et grusomt troll. Critter play. Hvis du alltid har drømt om å være et husdyr, er dette midt i blinken for deg. Kyllingen er først ut, og du kan styre det lille fjærkreet rundt i Midgard på jakt etter mat og kyllingaktiviteter. Et nytt omdømme- og handlesystem. Man kan få endret sitt omdømme til alle rasene både gjennom å drepe monstre og å fullføre oppdrag. Når det gjelder handel kan man bytte inn trofeer man har vunnet i kamp mot belønninger som rustningsett og ridedyr. Over 100 nye oppdrag. Brorskapet trenger fortsatt din hjelp på nye eventyr, på nye steder og mot nye fiender. Et nytt grensesnitt. Du kan nå tilpasse grensesnittet etter dine egne behov. Book 10 vil være klar til nedlasting 21. august, og Turbine kan melde om at Book 11 vil komme i løpet av høsten. Her vil man blant annet få muligheten til å kjøpe sitt eget lille hus i Midgard. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hmm... Mye der jeg ikke hadde fått med meg HUS *glede seg* Critter play: Hva skal det være godt for? Endret 14. august 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Høres bra ut sånn egentlig. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 kjøpe sitt eget lille hus i Midgard.. Det blir vel dyrere en Hest. Da må det være mange hus der da XD Alle skal ha hus.. Lurer på hvem level man må være i. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 kjøpe sitt eget lille hus i Midgard.. Det blir vel dyrere en Hest. Da må det være mange hus der da XD Alle skal ha hus.. Lurer på hvem level man må være i. 9283733[/snapback] 35+ vil jeg tro, kanskje 40? Huset er jo mest for oppbevare items o., kanskje kjøpe seg crafting utstyr slik at man eks kan ha en oven der e.l. Er jo ikke før 40 man kanskje vil ta vare på stuff, eks til AH, gi bort/selge til kinship e.l... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenk deg hundrevis av hus ute på slettene i Rohan eller Gondor... Eller at alle får si egen hytte inne i Minas Tirith Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kanskje husene blir plassert i forskjellige instance-regioner. Som byene i Age of Conan. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Kommer bok 10 i dag? Syntes jeg leste det et sted... Lenke til kommentar
X672 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 har blitt utsatt til torsdag... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 *banner stygt* Satte pc'n til å sjekke for oppdateringer i hele dag mens jeg var på skolen jo :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå