Phillip84 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hei, jeg lurte på om det var sant at k810i er en for ny mobil til å låses opp. For jeg ringte tele2 ang det siden mobilen min er låst til dem, og dem sa at de måtte sende mail til sony ericsson om kode osv... og at det komme til å ta litt tid... er det fakta? Mvh meg Lenke til kommentar
glosi Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hei, jeg lurte på om det var sant at k810i er en for ny mobil til å låses opp. For jeg ringte tele2 ang det siden mobilen min er låst til dem, og dem sa at de måtte sende mail til sony ericsson om kode osv... og at det komme til å ta litt tid... er det fakta? Mvh meg 9276227[/snapback] Telefonen skal jo i utgangspunktet være låst i 12 måneder, så det kan jo hende de ikke har funnet frem låsekodene, da de egentlig ikke skal gis ut ennå. Det stemmer at det er mobilprodusent som sitter på disse, men operatør pleier jo å få tilgang til disse når det har gått 1 år slik at kundene kan låse opp telefonene sine. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hei, jeg lurte på om det var sant at k810i er en for ny mobil til å låses opp. For jeg ringte tele2 ang det siden mobilen min er låst til dem, og dem sa at de måtte sende mail til sony ericsson om kode osv... og at det komme til å ta litt tid... er det fakta? Mvh meg 9276227[/snapback] Telefonen skal jo i utgangspunktet være låst i 12 måneder, så det kan jo hende de ikke har funnet frem låsekodene, da de egentlig ikke skal gis ut ennå. Det stemmer at det er mobilprodusent som sitter på disse, men operatør pleier jo å få tilgang til disse når det har gått 1 år slik at kundene kan låse opp telefonene sine. 9276351[/snapback] Joa, godt poeng... Men er det ikke slik at de skal gi bort den koden om de spør feks om de skal si opp abb sitt? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er jo det som står på avtalen da, om man bryter bindingstiden så skal man få et operatørlåskode for å låse opp mobilen.. Har betalt for brudd av bindingstid, men har ennå ikke fått noe operatårløskode.. De sier at de ikke finner den, og at de jobber med saken.. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er jo det som står på avtalen da, om man bryter bindingstiden så skal man få et operatørlåskode for å låse opp mobilen.. Har betalt for brudd av bindingstid, men har ennå ikke fått noe operatårløskode.. De sier at de ikke finner den, og at de jobber med saken.. 9279259[/snapback] er det bare tull eller? =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå