Gå til innhold

Til de som cracker Vista

Anbefalte innlegg

Hei, for det første så orker jeg ikke en lang diskusjon om bruk av crack osv. For det andre så stiller jeg et reelt spørsmål jeg er sikker på at mange lurer på her inne så de som bare har negative kommentarer ang. crack, la være.

Jeg la inn Ultimate 32bits på en kompis sin maskin og siden serienummeret allerede var brukt på min egen så testet vi en crack på han sin og det fungerte utmerket, inntil igår. Han skulle starte maskinen og fikk opp en melding om at Windows ikke hadde blitt reaktivert og hadde begrenset tilgang til maskinen og kunne velge og ringe eller legge inn nytt nummer. Hvordan løser man dette? Cracken som er fra Clonysoft er SW basert og vi har prøvd og reaktivere den uten hell, samme melding kommer opp. Dette er en bærbar fra HP, ikke byttet noe hardware men feilen kom etter blåskjerm etter Itunes installering. Jeg leste på MS sine sider at man kunne laste ned en fix men dette fungerte heller ikke. Er full reinstall/reformat eneste løsning?

Takker for alle svar og konstruktive innspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...