Gå til innhold

Gjenopprette slettet sms fra simkort

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg med tips og/eller programvare for å gjenopprette slettet sms-er fra simkortet på min Sony Ericcson K800i. Jeg bruker den mye i jobbsammenheng, og noen ganger sletter jeg ved en feil sms som jeg bare MÅ ha.

jeg har kjøpt en somkortleser fra "Clas Ohlson". den er laget av et firma som heter i.tech. Mere info om simkortleseren finnes på :

http://www.itechdynamic.com/en/products_sp...cid=9&pid=09010

Programvaren som følgte med simkortleseren fungerer til å lese kortet, men kan ikke brukes til å gjenopprette mistet informasjon.

Jeg har prøvd shareware fra et firma som heter data doctor uten å komme noen vei (programmet får filnavnet sim-card.exe).

Simkortet er tilknyttet et abonnement fra Telenor.

1. Er det noen som vet om shareware eller annen programvare som kan brukes for å lese slettede tekstmeldinger?

2. Hvordan bør jeg organsiere mobilen min for at de siste meldingene skal legge seg på simkortet, og ikke i telefonminne. Jeg har nå mange "kontakter", de ligger på simkortet. Etter det jeg har lest er det lettest å gjenopprette de 10-15 siste tekstmeldingene som har blitt slettet.

Jeg vet det er mange som ved feiltakelser sletter teksmeldinger noen ganger som de bare MÅ ha. På vegne av oss håper jeg noen kan hjelpe.

Endret av sjekkdenne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...