Kimelimm Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg skulle lære litt mer av Maya idag, så jeg satt på en trenings video. Men da jeg velger videoen så kommer det en feilmelding, det skjedde BARE etter jeg reinstalerte boot.ini filen... Er det noen som vet hva som er galt? Jeg har instalert quicktime og! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) ingen som vet? Hvis jeg vil bli spilldesigner, må jeg da lære meg og Dem som hjelper meg vil jeg bli evig takknemlig over... Endret 14. august 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Trur ikke du satt på en ordentlig videofil men heller en video som er inbundet i en exe-fil. Og hvis så er tilfelle så er det ikke noe å hjelpe med for da er det bare snakk om et dårlig programert program. Eller at du har en del andre bugs/mangler med din windows-installasjon som er kritisk for akkurat det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå