Skribenten_ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) dette året har jeg tenk å jobbe, jobbe og atter jobbe for å spare penger til leilighet. jeg jobber på rema, men det holder ikke, for rema er ikke oppe på søndager. når jeg har først bestemt meg for noe så mener jeg det, uansett hva det er. jeg kan godt sope gata, og gjøre møkka arbeid, jeg er et arbeidsjern og vil bare tjene penger. derfor lurer jeg på om noen har noen gode forslag til jobber man kan ha på si vedsiden av en heltidsjobb på dagen. eventuelt, natt jobber og søndagsjobber. mvh meg Endret 14. august 2007 av janern21 Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 - bensinstasjoner, 7-11, deli de luca o.l er døgnåpne - vektere jobber til alle døgnets tider - telefonselgere jobber sikkert søndager de også Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Shell-stasjoner er døgnåpne. Ellers kan du sikkert få noe i transportbransjen. Taxi-sjåfør, bagasjemann på fly, osv. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Mange Narvesen kiosker er åpne på søndager, gjerne til klokken 23 om kvelden. Uten å nevne tall, så kan jeg si at det er forholdsvis godt betalt =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kundeservice som er åpne på tlf 24/365. F.eks telenor mobil. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Shell stasjoner og andre døgnåpene bensinstasjon er vel kanskje akutuellt? Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kan jo kjøre taxi i helgene hvis du er gammel nok. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 plantasjen er alltid åpent Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Hei jeg vet om jobber som er sykt bra betalt men da må du være villig til å kanskje pendle eller flytte til et annet fylke! Hydro har meget bra betalte jobber. Men igjen da kreves det mere av deg! Endret 19. august 2007 av darapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå