Romy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei. Skal kjøpe ny TV ønsker noen tips til hvilken som jeg bør velge. Størrelse: 37 - 40'' LCD Sitter unna TVen 3.40 meter. Prisklasse: 10 - ~15 000,- Spesifikasjoner: LCD, Full HD, HDMI Kildesignal: Parabol Annet bruk: Spill Xbox 360 Elite og kople datamaskin til TVen. Men det er ikke så farlig, skal kople den for bare en liten stund. Datamaskin kan sammenlignes med Millionær-PCen Edit: Prisklasse Endret 15. august 2007 av romy Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Først vil jeg bare si at hvis du skal sitte 2meter unna tvn ville jeg kanskje gått ned på 32", da 37+ blir litt ubehagelig da du ser på film. Når det er sagt kan jeg anbefale denne. Har en kammerat som kjøpe denne, og den har veldig fint bilde i spill. Om du får 40" ned i 15 000 vet jeg ikke, men 37" burde gå greit. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 når jeg måler nå så er den 3.40 meter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå