nabbskall Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Yess, da er tiden kommet for at jeg har bestemt meg for å skaffe meg hybel. (orker bare ikke alt styret hjemme.) Får jeg borteboerstipend hvis det er i en annen kommune, men ikke mer enn ca. 3 mil? Er det mulig å få støtte med kommunen for sånt? Hvordan virker det? Noen erfaring? (håper jeg postet rett nå) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) 1. Post i jobb og utdanning 2. Det er 4 mil 3. Du kan få på særskilt grunnlag 4. Se i avisen etter hybel eller: www.finn.no, www.zett.no, www.hybel.no. 5. Nei, ikke noen støtte fra kommunen. 6. Styret hjemmet er ofte verdt det. 7. Du kan få/kreve penger hjemmefra. Siden de er pliktig til å mate deg til du er 18. Endret 14. august 2007 av Neppe Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 1. Post i jobb og utdanning2. Det er 4 mil 3. Du kan få på særskilt grunnlag 4. Se i avisen etter hybel eller: www.finn.no, www.zett.no, www.hybel.no. 5. Nei, ikke noen støtte fra kommunen. 6. Styret hjemmet er ofte verdt det. 7. Du kan få/kreve penger hjemmefra. Siden de er pliktig til å mate deg til du er 18. 9275677[/snapback] 1. Kan en mod flytte denne? 3. Da går jeg utifra at jeg får prøve å søke på særskilt grunnlag 6. Styret hjemme er ikke verdt det, ivertfall ikke i min situasjon Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Trodde man hadde rett på økonomisk støtte til man var 19, eller har de forandra det? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg bor på en plass hvor det er 3.6mil unna skolen, men jeg fikk stipend ifjor, og nokså sikkert iår også. Jeg gikk til legen å sa at jeg fikk ont i ryggen, ble bussyk, ont i hodet av en times tur hver morgen. Så sender du papiret ilag med søknaden til skolen, og de sender det til Lånekassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå