Goliath Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kanalene fra GET flimrer i ny og ne og alle kablene sitter godt. Har ikke gjort dette tidligere og begynte når jeg flyttet dekoderen til ny TV-benk. Signalene er gode, hva kan være årsaken? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kanalene fra GET flimrer i ny og ne og alle kablene sitter godt. Har ikke gjort dette tidligere og begynte når jeg flyttet dekoderen til ny TV-benk. Signalene er gode, hva kan være årsaken? 9275311[/snapback] Hvis bildet flimrer ville jeg sjekket scartkabelen og koblingen av den.. evt. prøvd med en annen scartkabel Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Det skjer kun når det kommer mye hvit i bildet, altså lyse bilder..merkelig det her. Det flimrer kun på nederste delen av skjermen Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det skjer kun når det kommer mye hvit i bildet, altså lyse bilder..merkelig det her. Det flimrer kun på nederste delen av skjermen 9537522[/snapback] Hvilken TV har du? Merke + Modell ? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mener å ha lest et eller annet sted om for høy signalspenning på RGB fra en av dekoderene men jeg er ikke sikker. Hvis det faktisk er for høyt nivå på videosignalet fra dekoderen så vil det sannsynligvis være hvitt som går for høyt i nivå. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mener å ha lest et eller annet sted om for høy signalspenning på RGB fra en av dekoderene men jeg er ikke sikker. Hvis det faktisk er for høyt nivå på videosignalet fra dekoderen så vil det sannsynligvis være hvitt som går for høyt i nivå. 9537604[/snapback] prøv å demp brightness eller endre til composite for å se om det hjelper (vil bekrefte eller avkrefte dette nevnt over) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå