Krikky Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 i dag natt og i dag morges klarte jeg å kaste bort masse tid bare fordi stefaren min sendte meg noen mika-sanger, ikke at jeg vil ha dem, Akkurat da klikka pc'n... Jeg kunne ikke lukke vinduer fordi den boksen oppi her(hvis du ser øverst i skjermen din der hvor nettadressen er) ikke funka ellerno, for det var ingenting jeg kunne treykke på der, og det samme gjaldt start menyen nederst i skjermen... Nå for fem min siden så slettet jeg de sangene og nå har jeg fått sjansen til å advare dere alle smilie Men nå må jeg installere non programmer på nytt da pga. feiltakelse... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tusen takk for advarslen. :!: *Ikke kjøpe brukt-PC av deg* Lenke til kommentar
Krikky Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hehe... jeg sparer til en ny stasjonær nå da, men jeg skal beholde laptopen min Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ville uansett passet meg for mika sangene jeg uffameg Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Feilpostet og unyttig tråd. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg