Gå til innhold

cs 1.6 på torsdag 16.01

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du fått det for deg at CS skal prøve å være mest mulig realistisk, har du tatt helt feil. Muligens på grafikk / bilde / formering etc.

Er enig der LasseAndreK, for det er heller ikke

realistisk å løpe rundt på forlatte togstasjoner osv.

å skyte terrorister i et så stort tempo som det er.

Mvh,Stian

Lenke til kommentar
fra beta 5.2 ble cs raped :/

Heh, synes det er volsomt mye sutring om at "alt var mye bedre før" i cs, synes cs er bedre nå enn det var i betaen, greit nok så er ikke awpen like bra, og ingen gidder å bruke fn fal, men synes fortsatt 1.5 er bedre enn de gamle versjonene (selv om noe såklart kunne vært bedre).

AtW

Lenke til kommentar
Har du fått det for deg at CS skal prøve å være mest mulig realistisk, har du tatt helt feil. Muligens på grafikk / bilde / formering etc.

Er enig der LasseAndreK, for det er heller ikke

realistisk å løpe rundt på forlatte togstasjoner osv.

å skyte terrorister i et så stort tempo som det er.

Mvh,Stian

Tja, nå blir gjerne terrorister skutt i ett rimlig høyt tempo i virkeligheten når anti-terror styrker blir brukt, sett fra den vinklinga er jo det som er mest usannsynlig i cs hvor bra terroristene klarer seg.

AtW

Lenke til kommentar

None taken. Har ikke noe imot spillet jeg :) Var ikke meningen å virke sånn. Er mer det der forbanna wannabe-1EEt-språket som irriterer meg.

Wannabe-1337?

Fa3n med E er sensurert i forumet, derfor med 3 for og utrykke det jeg sier... Fa3n med E blir sinna eller arg eller noe annet tull som ikke passer inn i setningen etter at det har blitt sensurert.

/me trekker seg tilbake :)

Lenke til kommentar
Sant at CS skal virke realistisk, men det er når det kommer til våpen, damage og sånt.

Seriøst??? Ok, kanskje våpena ser realistiske ut, men de er IKKE realistiske når det gjelder skade og sånt.

Gidder ikke å komme med noen eksempel nå. Ingen av våpena har realistisk skade... så greit er det.

Skjønner ikke folk som prater om at CS er realistisk. Det er bare tull!

Vet ikke hvor lenge du har spilt CS da, men slik som det opprinnelig var virket det mer realistisk. Nå har alle folka "vann-hoder" så til og med de som ikke har spilt CS før kan hs'e like mye som en som har spilt lenge.

Sant nok at CS ikke lenger er like realistisk som det engang var, men det er mer realistisk i forhold til Quake, UT, Doom osv.

Alle andre kom med sin mening, jeg kom med min, sånn er det, ikke alle har samma meninger...

Peace :=)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor lenge du har spilt CS da, men slik som det opprinnelig var virket det mer realistisk. Nå har alle folka "vann-hoder" så til og med de som ikke har spilt CS før kan hs'e like mye som en som har spilt lenge.

Sant nok at CS ikke lenger er like realistisk som det engang var, men det er mer realistisk i forhold til Quake, UT, Doom osv.

Er ikke helt enig i at cs var mer realistisk før, bunnyhopping og slik er ikke helt super-realistisk, og man skyter vitterlig bedre når man huker seg ned (les står på kneet). Men er litt enig i at headshot er latterlig "overvurdert" i cs, man sikter på hodet hele tiden, resten av kroppen gir jo omtrent den samme damagen (med unntak av armene) uansett hvor du treffer. Men at nybegynnere treffer like bra som proffe viser at du enten ikke har spillt mot nybegynnere og/eller proffer, for forskjellen er stor.

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

cs blir bare dårligere og dårligere..

1. ingen antiterrorister/terrorister driver og hopper rundt.. de kunne fjerna hoppinga om CS skulle vært et realistisk spill..

CS er på *nesten* ingen måte realistisk, snart er jo faktisk Q3 mer realistisk :lol:

skal man ha et realistisk spill, sats på spill som R6, og IGI etc.

Lenke til kommentar
Stemmer det, jeg har ikke spilt mot noen sikkelige proffer, men i cs1.4/cs1.5 fikk alle folka større hoder, noe som gjør det mye enklere og få hs.

de fikk ikke større hoder, hitbox'en ble justert opp til riktig størrelse. før var den for liten, og skudd som skulle truffet midt mellom øynene, gjorde ikke det alltid.

når man har spilt sånn hele tiden, og så får riktige hitbox'er, blir forskjellen ganske drastisk. men, det er sånn det skal være. blir man skutt i hodet, får man vondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...