galaxee Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 tror ny cs 1.6 kjem på torsda 16.01.03 http://csnation.counter-strike.net/#news5626 ok :google: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 SKJOLD! Dritfett! år håpe de fikser hoppingen slik at det er mulig igjen. Ødelda hele spillet med 1.4 og enda mer med 1.5 da en står så og si stille etter hoppingen pga bunnyng. Kan de bare ikke fjerne det og la det være minimalt med lagtime etter hoppingen heller liksom? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 tror ny cs 1.6 kjem på torsda 16.01.03 http://csnation.counter-strike.net/#news5626 siden funker ikke med www fix på det du har skrevet i emnefeltet.. du har skrevet torsdag 14.01.03.. Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg er litt usakelig nå , men kan ikke det spillet snart brenne i hel...ete Hvorfor slite me det spillet når det er så mange andre alternativer , og ikke minst bedre..! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Counter-Strike er det eneste spillet som er verdt å spill, alt annet er kjedelig, iallfall på PC. Det mener iallfall jeg! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Trodde CS skulle mest mulig realistisk jeg men... Prøvd å hoppe framover, samtidig som en løper? Hva går fortest tror du? Nei, teen, får du jammen meg gi deg. Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Trodde CS skulle mest mulig realistisk jeg men... Prøvd å hoppe framover, samtidig som en løper? Hva går fortest tror du? Nei, teen, får du jammen meg gi deg. Og hvor mange i virkeligheten klarer å skyte med en rifle gjennom en 1 m tykk betong/steinkasse? (tenker da spesielt på det der "aztec" eller hva det nå heter) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har du fått det for deg at CS skal prøve å være mest mulig realistisk, har du tatt helt feil. Muligens på grafikk / bilde / formering etc. Lenke til kommentar
norway Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kule logo der oppe , elsker Fallout , noen som vet noe om spekulasjoner angående Fallout 3 ??? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Sant at CS skal virke realistisk, men det er når det kommer til våpen, damage og sånt. Liker man CS liker man CS, liker man det ikke så gi Fa3n i og spille det hvis man skal klage etterpå, selv liker jeg CS Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Sant at CS skal virke realistisk, men det er når det kommer til våpen, damage og sånt. Liker man CS liker man CS, liker man det ikke så gi Fa3n i og spille det hvis man skal klage etterpå, selv liker jeg CS Merker jo det, hvilke andre skriver idiotiske ting som "Fa3n"? Idioti-språk. Å like spillet er en ting, men hele den der fjortiss mentaliteten rundt det går meg på nervene. Men men...ingen bryr seg om mine skrale nerver Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja gi faen i det og spill Tactical Ops .. Gjentar meg selv med denne posten .. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ikke for å ødelegge moroa, kan folk ikke drite i å lage poster om spill på hw.no og heller på gamer.no ? Noen liker CS, andre ikke. CS er bra i mine øyne, men det er alle spillerne og miljøene som oppstår av det som ødelegger det. Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det er jo kun en beta versjon. btw noen som vet om alle kan bruke beta versjonen og den blir oppdatert via steam fortløpende eller om det kun er spesielt utvalgte testere? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 smetho: no offence, men de som ikke liker spillet kan vel bare la være og spille det istedenfor og klage over at det er så crap (for de som synes det). Kanskje jeg er en idot da, men hvis det går utover dine nerver burde du kanskje ikke bry deg om det, eller? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Sant at CS skal virke realistisk, men det er når det kommer til våpen, damage og sånt. Seriøst??? Ok, kanskje våpena ser realistiske ut, men de er IKKE realistiske når det gjelder skade og sånt. Gidder ikke å komme med noen eksempel nå. Ingen av våpena har realistisk skade... så greit er det. Skjønner ikke folk som prater om at CS er realistisk. Det er bare tull! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Men hvorfor skal alt være så sinnsykt realistisk da ? Slik som cs har blitt nå, med å være "mer" realistisk, har jo spillet blitt mye dårligere. Skal man ha realisme, velger man ikke halflifecs iallefall. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 fra beta 5.2 ble cs raped :/ Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 smetho: no offence, men de som ikke liker spillet kan vel bare la være og spille det istedenfor og klage over at det er så crap (for de som synes det). None taken. Har ikke noe imot spillet jeg Var ikke meningen å virke sånn. Er mer det der forbanna wannabe-1EEt-språket som irriterer meg. Kanskje jeg er en idot da, men hvis det går utover dine nerver burde du kanskje ikke bry deg om det, eller? Nei, sant nok Tror jeg skal holde kjefften nå Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Kule logo der oppe , elsker Fallout , noen som vet noe om spekulasjoner angående Fallout 3 ??? http://www.petitiononline.com/fallout3/petition.html Gleder meg til 1.6... Skjoldet blir fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå