Gå til innhold

cs 1.6 på torsdag 16.01

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SKJOLD! Dritfett! :D

år håpe de fikser hoppingen slik at det er mulig igjen. Ødelda hele spillet med 1.4 og enda mer med 1.5 da en står så og si stille etter hoppingen pga bunnyng. Kan de bare ikke fjerne det og la det være minimalt med lagtime etter hoppingen heller liksom? :grumpy:

Lenke til kommentar
Trodde CS skulle mest mulig realistisk jeg men... Prøvd å hoppe framover, samtidig som en løper? Hva går fortest tror du? Nei, teen, får du jammen meg gi deg.

Og hvor mange i virkeligheten klarer å skyte med en rifle gjennom en 1 m tykk betong/steinkasse? (tenker da spesielt på det der "aztec" eller hva det nå heter)

Lenke til kommentar
Sant at CS skal virke realistisk, men det er når det kommer til våpen, damage og sånt.

Liker man CS liker man CS, liker man det ikke så gi Fa3n i og spille det hvis man skal klage etterpå, selv liker jeg CS :)

Merker jo det, hvilke andre skriver idiotiske ting som "Fa3n"? :shrug: Idioti-språk. Å like spillet er en ting, men hele den der fjortiss mentaliteten rundt det går meg på nervene. Men men...ingen bryr seg om mine skrale nerver :roll:

Lenke til kommentar

smetho: no offence, men de som ikke liker spillet kan vel bare la være og spille det istedenfor og klage over at det er så crap (for de som synes det).

Kanskje jeg er en idot da, men hvis det går utover dine nerver burde du kanskje ikke bry deg om det, eller?

Lenke til kommentar
Sant at CS skal virke realistisk, men det er når det kommer til våpen, damage og sånt.

Seriøst??? Ok, kanskje våpena ser realistiske ut, men de er IKKE realistiske når det gjelder skade og sånt.

Gidder ikke å komme med noen eksempel nå. Ingen av våpena har realistisk skade... så greit er det.

Skjønner ikke folk som prater om at CS er realistisk. Det er bare tull!

Lenke til kommentar
smetho: no offence, men de som ikke liker spillet kan vel bare la være og spille det istedenfor og klage over at det er så crap (for de som synes det).

None taken. Har ikke noe imot spillet jeg :) Var ikke meningen å virke sånn. Er mer det der forbanna wannabe-1EEt-språket som irriterer meg.

Kanskje jeg er en idot da, men hvis det går utover dine nerver burde du kanskje ikke bry deg om det, eller?

Nei, sant nok :roll: Tror jeg skal holde kjefften nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...