MysticoN Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hei hei alle sammen.. da er det på tide for meg å ta det STORE skrittet vekk fra pukkel tv (CRT) til flat tv. Vil starte med å si at jeg har utrolig lite peiling på tv, så ikke vær redd for å komme med mye (nyttig) info. Jeg har hørt at samsung skal lage brae skjermer, men som sakt så kan jeg lite om dette. har sett meg ut 2 stk. Har en formening om at man får hva man betaler for, så får at opplevelsen min skal bli ultimat så vil jeg ha en sikkerlig tv. Samsung 40" Sony Bravia 40" edit: Fant ut at jeg burde svare på et par spm. Størrelse: Helst 40 eller mer. Prisklasse: 15-17000 Hva slags kildesignal har du? For tiden kabel tv. Hva annet enn tv skal du bruke den til? Har en PS2 som brukes litt. men ser en god del DVD'er. Skal du koble til pc? Det hadde vært fint. Endret 14. august 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 etter litt studering vipper jeg mot samsung sin tv. regner med at denne skjermformat på 1080p? Er den prisen der ok for denne skjermen?! Lenke til kommentar
fredah Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En kamerat av meg kjøpte seg samme tv, bare i 42" Det er en god og behaglig tv, med en ganske bra lyd også. Tv'n er lett og stille inn, og man får klare og fine farger ut av den med de rette instillingene. Jeg hadde helt klart gått for samsung. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 I en test i Hemmabio, får en annen Sony TV bedre kritikk enn Samsung. Den har ikke Full HD, men det har du heller ikke bruk for om den skal brukes til PS2 og DVD. Men de to beste TV'ene er plasma. Litt info om testen her: http://avforum.no/forum/kalibrering-tweaki...gstips-m-m.html Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 takker for svar, håpet å få litt mer respons. men er kanskje ukjente TV'er dette, eller få som har de?! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har LE40R89 til samsung. Er utrolig fornøyd med den tven selv om den ikke har full HD. Den viser bildene bra på kabel, på dvd både via scart og hdmi samt på wiien gjennom komponent. Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med den, selv om den ikke har full HD. Men M sertien du linket til, har full HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå