Pysj Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 En ny utgave av finnenes surfebrett skal være på vei, denne gangen med Wimax-støtte. Les mer Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kult. Wimax må da være det perfekte for kabelnettselskapene å hive seg på som en konkurrent til Telenor/Netcom. Det er nå ivertfall perfekt for ei sørfefjøl. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvem var det som stakk av med wimax lisensene her i landet? synes å huske at nextgentel var en av dem. siden en får skype på N800 med nyeste firmware, og både webkit (apple safari) og gecko (firefox) er under utvikling for bruk som webmotor på den saken så kan vi gå spennende tider i møte. spesielt om den beholder wifi og bluetooth støtten. pokker og, den har til og med stereo høytalere. så om en ønsker så kan en bruke den som en transportabel stereo, komplett med nettradio eneste problemet kan være batterilevetiden. har en 770 her som jeg plukket opp billig og det skal ikke mye wifi bruk til før batteriet skriker om nåde... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Nå må nokia skjerpe seg, greit nok at den er beregnet for å surfe på nett med men det må da for helvette gå ann å ringe og sende sms med den og. Nokia er en mobilTELEFON produsent, ikke en nett surfe ting produsent. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) hehe, denne er ment som tilbehør til en mobil, ikke en mobil i seg selv ihvertfall orginalt. nå som sprint vil ha den på wimax så pokker om jeg veit... Endret 14. august 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
m3 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 http://www.amobil.no/artikkel/traadlos_tek...t_hjornet/42152 Dette kan bli interessant Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jepp, kan bli. men jeg lurer virkelig på når, og om, dem går landsdekkende. vet ikke om lisensene som pott solgte for noen år siden var landsdekkende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg