Gå til innhold

Beste nettsted å kjøpe spill fra?

FelaroN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare være litt partybrems da.

Selv om det i de fleste tilfeller går i gjennom tollfritt fikk jeg nettopp en dyr overraskelse etter folks iver etter å si firma sender tollfritt her inne.

Nå mistenker jeg dårlig stempel på esken, for jeg kunne så vidt skimte en pris, men brev fra tollkontor som krevde kvittering ble det likefullt:(

Lenke til kommentar

personlig kjøper jeg aldri spill og dvder fra nett ettersom steder hvor d faktisk er ekstremt billig blir for d meste bestilt fra utlandet, og når du faktisk har betalt moms, toll og alle avgifter griske norge skal ha, så er det maks en 100 lapp under prisen som spillet selges for i butikken, og ventetiden er ikke verdt 100 lappen

Lenke til kommentar

Forøvrig så fikk jeg også ett par Bluray-filmer fra Amazon.co.uk tollfritt sist jeg bestilte derifra, og merket av at det var gave (gift), og de fjernet dermed alle prisene, og begge gikk igjennom tollen.

Har økt forsendelsen nå fra to til tre filmer, og gjorde samme oplegget.

I tillegg til at jeg har forhåndsbestilt Planet Earth dokumentaren derifra. :)

Vanligvis så hadde jeg kjøpt ifra norske butikker når det er mulig, gjør det med spill.

Men det ble en prinsippsak for meg i å prøve å snyte mest mulig på toll, siden alle partiene i nåværende regjeringen gikk på valg at dem skulle heve tollgrensen, men ombestemte seg så snart dem var valgt, med unnskyldningen om at økning på den latterlig lave tollgrensen, var til fare for Norske butikker som selger filmer, noe som jeg synes dem burde tenkt på FØR dem lovde å øke tollgrensen i valgkampen.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
www.playx.no har noen bra tilbud iblandt, enchanted arms er bare 200kr atm, spillet ser ikke så bra ut men 200kroner er ingenting i det hele tatt

9281320[/snapback]

200 kroner kan skaffe deg ekstremt mye gøy! MYE gøyere enn enchanted arms hvertfall.

ellers kan jeg skrive under på VGP.ca, flott butikk.

Lenke til kommentar
personlig kjøper jeg aldri spill og dvder fra nett ettersom steder hvor d faktisk er ekstremt billig blir for d meste bestilt fra utlandet, og når du faktisk har betalt moms, toll og alle avgifter griske norge skal ha, så er det maks en 100 lapp under prisen som spillet selges for i butikken, og ventetiden er ikke verdt 100 lappen

9281378[/snapback]

Vel, har bestillte flere spill til ps3 gjennom www.Videogamesplus.ca

Har fått dem tollfritt gjennom (men en gang må det vel "gå galt"??)

Har nå nettopp bestillt "Warhawk" der, og fikk også med en Bluetooth headsett: Jabra BT125 (300 kr her i Norge)...........med frakt kom det på 480 kroner!!

Og det med ventetiden.......går like kjapt å sende en pakke fra Canada som at naboen skal sende den til meg her i dette "Nisselandet"...... :ohmy:

Så jeg kan anbefale videogamsplus ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...