Wooteman Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 lurte på om det er noe hvist å kjøpe en ny gameing pc , hørte at det skulle komme dx 10.1 og at du må vente til neste år for å få et kort som kan kjøre det(grafikk) . har lyst til å kjøpe en nå , men vet ikke . vil ha bra grafikk og som kjører age of conan på FULLt!. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Det vil alltid være noe i horisonten som feier gulvet med det vi har nå, så hvis du skal sitte på gjerdet av den grunn bør du kjøpe pute. Hvis målet er å kjøre Conan best mulig, er det lurt å vente til det kommer og kjøpe den beste maskinen du har råd til på det tidspunktet. Hvis det er andre, mer nåtidige titler du sikler etter kan du like gjerne handle nå, du kommer uansett til å være i stand til å klare Conan bra hvis du legger litt penger i det. Endret 14. august 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vel, siden Microsoft har vært så jævlig lure og annonsert DirectX 10.1, som gjør DirectX 10 kortene (gts 8800, 2900 o.l) "dårligere". Så ville det vært lure å vente til kortene som støtter det kommer. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vel, siden Microsoft har vært så jævlig lure og annonsert DirectX 10.1, som gjør DirectX 10 kortene (gts 8800, 2900 o.l) "dårligere". Så ville det vært lure å vente til kortene som støtter det kommer. 9275118[/snapback] de blir jo ikke dårligere. Som Isbilen sier vil det alltid være noe nytt på gang og man må enten kjøpe det beste som er nå for det beløpet man ser for seg eller man må sette seg ett mål, f.eks dersom man vil vente på K10 eller 45nm Intel(penrym eller hva de nå kaller dem).. Det samme gjelder DX, tror alltid det har vært en ny versjon på gang og jeg mistenker at det alltid vil være en ny versjon på gang så lenge Microsoft er Microsoft. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 du trenger ikke quad core tror jeg. og skjermkort kan alltid byttes ut. god ram med lav cl er fordel..f.eks 800mhz 4-4-4-12 tilsvarer 400mhz 2-2-2-6 tror jeg. og kansje overklokke litt. få engod kjøler og et asus/gigabyte/abit hovedkort om ikke annet. og ligge på 3ghz intel hastighet. kom å syng en sang da vel. har du 10 000? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 jeg har 10.000kr ja , jeg blir så uslikker på dette her ass. og jeg må vente til neste år, hvis jeg skal ha noe kort som kan kjører dx 10.1 . Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ville kanskje ventet til de nye kortene blir lansert, hvis det ikke er veldig lenge til da, da vil 8800gtx,gts,ultra synke masse i pris Lenke til kommentar
Pesimisten Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Tror det var snakk om at de kommer i november? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hvis du kjøper nå kan du få en billig datamaskin som er god etter dagens standard. Om du venter kan du kjøpe en ny datamaskin, men da koster det mye mer også. Ny dx, ddr3 ram og nye prosessorer er i vente. Men slik er det alltid. Slik jeg ser det er det ikke bra å vente for lenge. ddr2 ram koster mindre enn halparten nå enn for et halvt år siden, samme med intels dual/quad core prosessorer. Dx10 kort holder en god stund, jeg bruker enda dx9 og kan spille alle spill helt greit med god/max grafikk. Endret 14. august 2007 av Griffar Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Enig..... Det vesentlige er man skal ha det gøy, det får man ikke av å vente.... Endret 14. august 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hvis målet er å kjøre Conan best mulig, er det lurt å vente til det kommer og kjøpe den beste maskinen du har råd til på det tidspunktet. Hvis det er andre, mer nåtidige titler du sikler etter kan du like gjerne handle nå, du kommer uansett til å være i stand til å klare Conan bra hvis du legger litt penger i det. Aldeles enig. Trenger du ikke noen ny maskin før AoC (mrs neste år?) så vent med å kjøpe. Maskinvare detter i pris hele tiden. Du får mer for den samme summen om et halvt år. På den annen side, kjøper du nå vil du fortsatt få kjørt AoC når/hvis det kommer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Off-topic: Har jeg missforstått eller er AoC et norsk spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Off-topic: Har jeg missforstått eller er AoC et norsk spill? 9279827[/snapback] Lages av FunCom som er Norsk, ja... Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 man skal bli så uslikker , og det er jeg nå med alle ting. og jeg hater å vente får lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå