Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke til å sprute under sex


Gjest Gjest1

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et litt flaut problem. Jeg er en 19, snart 20 år gammel gutt, og har nettopp blitt sammen med ei fantastisk jente. Hun er min første kjæreste, og jeg er hennes første. Har hatt en del sex, og den har blitt bedre og bedre etter hvert.

 

I starten funket det ikke så veldig bra, hun var for trang osv, men nå går det utrolig bra. Er deilig å ligge sammen, og det virker som om at hun synes det er utrolig godt, ut å dømme fra stønninga osv... :) Vi har god kommunikasjon, og jeg tviler veldig på at hun lyver eller faker det når hun sier at hun synes det er deilig. Så jeg er rimelig fornøyd med meg selv akkurat der. Det viktigste er jo at hun har det bra.

 

Men så tilbake til problemet mitt. Jeg får ikke til å sprute når jeg er sammen med henne. Enten jeg er inne i henne eller om hun runker/suger meg. Vanligvis er jo det motsatte et problem: gutten kommer for fort. For meg er det at jeg ikke klarer å komme i det hele tatt.

 

Noen tips til hvordan jeg skal løse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Bruk fantasien din.

- Bruk sansene dine, husk å NYT sexen!

- Fokuser på DIN orgasme, ikke hennes.

- Finn ut hva dine turn-on-s er, og bruk dem for alt de er verdt!

 

Jeg antar det er den i midten som gjør at du ikke kommer - du legger alt fokus på henne - og glemmer deg selv. Når det gjelder sex så har man ansvar for sin egen orgasme - hun for sin, og du for din. Og samtidig skal kan man hjelpe hverandre på veien mot klimaks.

 

Det er en liten myte at gutten kommer for fort. Det er veldig individuelt. Det er vel vanlig at selve penetreringen varer alt fra ett minutt til én time mtp på gjennomsnittet.

 

Så .. På tide å ringe hun jenta så dere kan trene litt på spruten din! :!:

Endret av warneck
Lenke til kommentar

Du kommer ikke i det hele tatt? Du må bruke din egen runketeknikk for å komme etter at hun har kommet?

 

Da er det mest sannsynlig et friksjonsproblem (ut av det jeg vet.. er du usikker og noe plager deg så gå til legen!) ergo at vaginaen ikke kan måle seg med en runk. (Noe det aldri gjør friksjonsmessig)

 

Hjelpen er å kutte ut runking totalt og kun få stimulans av jentas vagina. Det kan også være en idé å bryte den psykiske sperren (om det kan være noe) ved å la henne ligge oppå på deg når du er nær (da må du bare runke selv - men sakte og kontrollert) og rett før du kommer fører du penis inn i henne og kommer.

Lenke til kommentar
Men så tilbake til problemet mitt. Jeg får ikke til å sprute når jeg er sammen med henne. Enten jeg er inne i henne eller om hun runker/suger meg. Vanligvis er jo det motsatte et problem: gutten kommer for fort. For meg er det at jeg ikke klarer å komme i det hele tatt.

 

om du kommer for fort eller ikke i det hele tatt så skyldes dette det samme problemet. du har en "mental sperre" som gjør at du, i ditt tilfelle, ikke kommer mens du har sex. jeg regner med at dette går greit når du hjelper deg selv.

 

det finnes en haug med avslappingsøvelser for å bote på problemet.

Lenke til kommentar
- Bruk fantasien din.

- Bruk sansene dine, husk å NYT sexen!

- Fokuser på DIN orgasme, ikke hennes.

- Finn ut hva dine turn-on-s er, og bruk dem for alt de er verdt!

 

Jeg antar det er den i midten som gjør at du ikke kommer - du legger alt fokus på henne - og glemmer deg selv. Når det gjelder sex så har man ansvar for sin egen orgasme - hun for sin, og du for din. Og samtidig skal kan man hjelpe hverandre på veien mot klimaks.

 

Det er en liten myte at gutten kommer for fort. Det er veldig individuelt. Det er vel vanlig at selve penetreringen varer alt fra ett minutt til én time mtp på gjennomsnittet.

 

Så .. På tide å ringe hun jenta så dere kan trene litt på spruten din! :!:

9274998[/snapback]

 

Kan ikke si meg enig med deg der. Mener at en selv ska fokusere på hvordan den andre har det. Orgasmen hans kommer vel med tiden.

Greit nok jeg har andre filosofier enn andre men min bygger vel i hovedsak på at dama skal ha det best.

 

On-topic

 

Prøv rådene ovenfor, ville bare motsi warneck her :p

har litt forskjellig syn på sex

Lenke til kommentar
- Bruk fantasien din.

- Bruk sansene dine, husk å NYT sexen!

- Fokuser på DIN orgasme, ikke hennes.

- Finn ut hva dine turn-on-s er, og bruk dem for alt de er verdt!

 

Jeg antar det er den i midten som gjør at du ikke kommer - du legger alt fokus på henne - og glemmer deg selv. Når det gjelder sex så har man ansvar for sin egen orgasme - hun for sin, og du for din. Og samtidig skal kan man hjelpe hverandre på veien mot klimaks.

 

Det er en liten myte at gutten kommer for fort. Det er veldig individuelt. Det er vel vanlig at selve penetreringen varer alt fra ett minutt til én time mtp på gjennomsnittet.

 

Så .. På tide å ringe hun jenta så dere kan trene litt på spruten din! :!:

9274998[/snapback]

 

Kan ikke si meg enig med deg der. Mener at en selv ska fokusere på hvordan den andre har det. Orgasmen hans kommer vel med tiden.

Greit nok jeg har andre filosofier enn andre men min bygger vel i hovedsak på at dama skal ha det best.

 

On-topic

 

Prøv rådene ovenfor, ville bare motsi warneck her :p

har litt forskjellig syn på sex

9293162[/snapback]

 

du må tenke på at hun kan føle at hun ikke klarer å tilfredsstille han? ;) er sikkert digg for henne at hun ser han har det bra også...?

Lenke til kommentar

vel poenget mitt var vel helst at dama skulle ha det best slik at hun fikk en følelse at hun betydde noe for mannen i steden bare for å bli rundpult også bare blitt liggende der uten orgasme. Som vanligst så går det fortest for men. Hva kvinner mener om denne saken skal jeg ikke utale meg om siden jeg ikke er dame :p

Lenke til kommentar
vel poenget mitt var vel helst at dama skulle ha det best slik at hun fikk en følelse at hun betydde noe for mannen i steden bare for å bli rundpult også bare blitt liggende der uten orgasme. Som vanligst så går det fortest for men. Hva kvinner mener om denne saken skal jeg ikke utale meg om siden jeg ikke er dame :p

9305458[/snapback]

 

i denne situasjonen er det vel på en måte han som blir rundpult uten å få orgasme? :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...