KongRudi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) R&C blir utgitt October 23 i Nord Amerika ihvertfall, sa de i podcasten i dag... Er litt usikker på om jeg ikke skal vente på den Norske versjonen, dersom det ikke blir for lenge til.. :-/ Endret 17. august 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kommer vell kanskje til norge seint november eller tidleg desember då? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Tja, vet ikke... Kommer vell ann på om lokalisereringen til europeiske språk er ferdig eller om dette er noe de fremdeles holder på med. :-/ R&C er vell ett spill som kanskje ville vært fint med Norsk, så kan jeg levere det bort til broderen som har vert litt flinkere i forplantningsprosessen enn meg, etter jeg har spillt gjennom det selvfølgelig.. Endret 17. august 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 nye videoer og bilder her http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=151165 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Håper ikke R&C kommer på norsk. I så fall kommer sikkert Harald Heide-Steen jr til å stemmen til en av robotene...og Nils Vogt den andre....*forestiller*...kanskje det faktisk går... Uansett, trodde navnene til Kronk/Zephyr var motsatte, at de var han korte som het Kronk og han høye som var Zephyr. For de som ikke har fått det med seg enda, så er disse to robotene en representasjon av dagens konsollkrig: Kronk representerer PS3 og har Bluray-teknologi mens Zephyr er liksom 360 (kodenavnet til 360 Elite), som har noen online-egenskaper. Og en lille hyperaktive vennen deres Will ble drept i kamp for et par år siden, da han hele tiden fektet med armene. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har hørt 7 november jeg.. Passer utmerket Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hørte på podcasten i dag, og de sa 23 oktober for Usa, og ingen ting for europa.. så jeg tror nok vi må vente lenger enn november.. dvs.. de som ikke bestiller fra vgplus Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 VGP er jo knallfavoritter når det gjelder sene utgivelser her i EU Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hørte på podcasten i dag, og de sa 23 oktober for Usa, og ingen ting for europa.. så jeg tror nok vi må vente lenger enn november.. dvs.. de som ikke bestiller fra vgplus 9302602[/snapback] Ikke ifølge denne: http://www.gamespot.com/ps3/action/ratchet...eaderimage;more Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) slettet Endret 17. august 2007 av horrorolf Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 13 NYE VIDEOER: http://www.gametrailers.com/game/4572.html IG vet hvordan man skal få adrenalinet i en unggutt som meg til å pumpe Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Tør ikke åpne linken da 13 er ett ulykkestall.. :-/ Edit: Tok sjangsen allikevell.. Endret 17. august 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå