pjotrogsteik Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det noen som veit når dette blir gitt ut i Norge. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det kommer denne høsten, du får følge med på Insomniac sine sider og evt. podcast for mere nytt om dette: http://www.insomniacgames.com/games/rcftod.php Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gleder meg, kanskje den største grunnen til att jeg faktisk kjøpte meg en PS3 Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gleder meg, kanskje den største grunnen til att jeg faktisk kjøpte meg en PS3 9275170[/snapback] that makes us two :!: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gleder meg, kanskje den største grunnen til att jeg faktisk kjøpte meg en PS3 9275170[/snapback] that makes us two :!: 9275740[/snapback] Make it three! :!: Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Gleder meg, kanskje den største grunnen til att jeg faktisk kjøpte meg en PS3 9275170[/snapback] that makes us two :!: 9275740[/snapback] Make it three! :!: 9275823[/snapback] And four :!: Gleder meg enormt! PS3 sin lille killer app Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg tar nok, plass nummer 5 ja. ratchet and clank serien er det beste plattform spillet noensinne:) cheers. gleder meg vilt Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 And six, gleder meg jævligt den største grunnen til jeg skaffa PS3 Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 nja om spellet viser seg være fullpakket av godbiter og morsommheter som de tidligere havner det nok hos meg Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 nja om spellet viser seg være fullpakket av godbiter og morsommheter som de tidligere havner det nok hos meg Tatt tidligere spill i serien er dette et must for PS3-eiere. Lev lykkelig med det eller dø i dårskap MAO: KJØP DETTE SPILLET! [sikle]http://www.gametrailers.com/player/22677.html[/sikle] bare kjøp det, oki? http://www.gametrailers.com/player/22520.html Is this about those parking tickets? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 rundet alle forrige gamsene av dem, må vel ta å kjøre i ett par hundrelapper på dette og! men savner jak og daxter da men naughty dawg sitt nye spill ser rimelig rått ut Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kjøpte ikke PS3 for det spillet der ... Trur ikke jeg gidder å kjøpe det en gang XD Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kjøpte ikke PS3 for det spillet der ... Trur ikke jeg gidder å kjøpe det en gang XD 9281517[/snapback] Second that Men er mulig jeg kjøper det da har aldri hatt noen av Ratchet and clank spillene men mulig dette blir det første Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) And seven, noen som vet om det kommer ett nytt jak spill ut og? Grrr, sony hvorfor kunne de ikke bare kuttet ned prisen til 4000 istedefor og kaste med 2 middelmådige spill og en ekstra håndkontroll... edit: skriveleif Endret 15. august 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 And seven, noen som vet om det kommer ett nytt jak spill ut og? 9282556[/snapback] Tror ikke det er annonsert ennå, men om det blir annonsert noe så kan jo jeg komme med en 'profeti'... Ready at Dawn sin første PS3-tittel.. Virker som de har gjort en god jobb på både God of War PSP, og Daxter PSP.. Og han som var hoved-designer over alle Naughty Dog-titler gikk vell nettopp til dem, selv om ND er midt i produksjonen av Uncharted.. :-/ Eneste logiske grunn jeg kommer på, er at dem starter produksjon av, Jak eller Daxter spill.. Så vi får se.. Ett spennende studio ihvertfall. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 naughty dog har jo rettighetene til jak og daxter, så ett annet studio kan ikke lage det med mindre naughty dog gir dem tillatelse. Jeg tviler på jak og daxter noensinne vil komme til ps3 ettersom naughty dog satser på spill for de mer voksne (jak og daxter var jo ærligtalt ett barnespill, men fun none the less) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Naughty dog har jo sagt at PS1 var god nok til "tegneseriegrafikk" aka Crash Bandicoot. PS2 var hakket bedre og det kunne da være litt mer detaljer o.l. aka Jak and Daxter. PS3 føler de er god nok for å gjenskape real-life miljøer aka Uncharted. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 naughty dog har jo rettighetene til jak og daxter, så ett annet studio kan ikke lage det med mindre naughty dog gir dem tillatelse. Jeg tviler på jak og daxter noensinne vil komme til ps3 ettersom naughty dog satser på spill for de mer voksne (jak og daxter var jo ærligtalt ett barnespill, men fun none the less) 9283792[/snapback] De har jo annonsert at de skal lage Jak and daxter the last frontier for å avslutte serien:o håper for guds skyld de ikke selger det videre som med crash.. samme som insomniac gjorde med spyro, ødela begge seriene. Lenke til kommentar
adriano_pes6 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Bare en ting, tenkt å bestille dette spillet fra VGP men så lurer jeg på om hva det vil koste til sammen, ser at 69.99CAD er 371 eller 376 husker ikke helt, og husker at en sa at det ville komme til sammen inkludert frakt for 400,- på dette forumet, men er det for sending med DHL Express og har noen brukt dette eller vil det koste mer, for tror det går fortere med DHL? Endret 16. august 2007 av adriano_pes6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå