Nimh Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei! er som sikkert alle skjønner når jeg stiller dette spørsmålet en person som har langt ifra mye kunnskap om bil. Men tar sjangsen og spør allikevel fordi jeg lurer. Ta feks en Audi A3 uten turbo, er det helvetes mye jobb / umulig å kjøpe en turbo senere og montere dette selv? Vil det bli såpass dyrt at det bare blir helt latterlig å i det hele tatt gjøre det? Jeg vet at denne bilen leveres både med og uten, men la oss nå si at jeg får tak i en 1,8l uten turbo meget billig og vil gjerne ha turbo i den. Ble et forferdelig krunglete spørmsål, men setter stor pris på om noen orker / klarer å svare på det! Lenke til kommentar
gica Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Lønner seg ikke, koster mer enn det smaker. Du kan like greit finne deg en 1.8 T motor og stappe den inni. edit: uansett, du får problemer med helvetes biltilsynet med å få den godkjent, så ville heller ha solgt bilen og kjøpt meg en A3 1.8t eller 1.8t quattro Endret 14. august 2007 av gica Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det vil være lettere og mindre stress og faktisk og selge bilen og kjøpe en med turbo orginalt Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg regna egentlig med det takker for svar! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er nok ingen i verdenshistorien som noen gang har orket å tubokonvertert en nyere Audi. Å kjøpe en 1.8T/S3 er så mye lettere. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Kan jeg spørre om hvorfor det skal være så problematisk å konvertere denne motoren? Det jeg er helt enig i er at det store problemet vil være hos biltilsynet, og få det godkjent... Endret 14. august 2007 av Kong_Tom Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kan jeg spørre om hvorfor det skal være så problematisk å konvertere denne motoren? Det jeg er helt enig i er at det store problemet vil være hos biltilsynet, og få det godkjent... 9282128[/snapback] Sikkert fordi de ikke bruker samme stempel, veiv, råder etc. i non-turbomotoren. Dermed må man oppgradere alt det, og sikkert mer, og dermed går kostandene opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå