Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Leverandør av nettverk, Mest for pengene!

Anbefalte innlegg

Hei!

Pappa har kjøpt seg nytt hus og da må vi jo seff ha internett.

Jeg fikk jobben å finne en bredbåndspakke der du får mye bredbånd for pengene.

Men problemet er jo at jeg egentligt ikke har peiling på dette :roll:

Så som sagt trenger en pakke med mye for pengene. Det er viktig at det er ganske "Bredt" :p Bredbånd. skal til tider være noen pcer på det (Privat lan)

NOen som har noe bra tips å komme med??

Seff et pluss hvis du vet leverandøren har en ok kundersevice :)

EDIT: Har såvidt sjekket litt nå, og av NextGenTel og Telenor så er det NexGenTel som gir mest for pengene. For å være ærlig så vet jeg ikke om flere leverandører :blush: ^^

Jeg vet heller ikke hvor store hastigheter jeg trenger, laster ned en del film/musikk og spiller jo cs og stuff på nett.

Endret av lasjh2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor bor dere?

Har du sjekket om det er mulighet for internett via fiber eller kabeltv?

9276175[/snapback]

Bor i Rogaland, Haugesund Ser ut som Haugaland kraft kan levere fiberoptisk, holder på å sjekke eksakte områder nå for å se om vi ligger i et av de :)

EDIT: Nei ingen fiber fra Haugaland-kraft på oss nei :cry:

Endret av lasjh2k
Lenke til kommentar

Du får aldri nok opplinje på ADSL, men visst du har mulighet til å få ADSL2+, så gå for det. Jeg vet at NGT har 20000/1200 det er greit nok til å laste ned med, vil ligge på ca. 2.3mb/s ned og 130-140kb/s opp. Det er greit nok også til å spille med, vet ikke hvilke spill du spiller, men du klarer iallefall å spille online cs, med 8-10pc'er. NGT har ikke den beste pingen mot de fleste serverne, jeg får faktisk høy ping på Broadpark games, som er deres servere også. 40-50, noe som i utgangspunktet er alt for mye til å spille med. Telenor leverer gode linjer for en god pris, om hastigheten ikke er så fordømt nøye. 16000 ned burde jo være greit nok det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...