msh Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har tenkt til å oppgradere Pcen min. Jeg trenger et bra stabil hovedkort.Det kan være hvilken som helst merke,om det er P4 eller AMD,spiller ingen rolle,bare den er Stabil.Er dritt lei av de dårlige Abit hovedkortene. Hvilken Hovedkort anbefaler dere? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Skal du ha AMD så kan du satse på nForce2 kort Skal du ha Intel så kan du satse på hovedkort med Intel chipset. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ASUS er stabil som fjellet sjøl Lenke til kommentar
msh Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 hvordan er Aopen? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Aopen duger fint. Litt avhengig av bruket og chipsettet (tror heller det er VIA enn Abit som er skyld i at mange har dårlige erfaringer med Abit hovedkort) er både Abit, Asus, MSI, Aopen etc alle "så stabile at du aldri vil tenke over det". Med et f.eks i845PE chipsett tror jeg du skal ha uflaks (les:få et busta kort) dersom det ikke fungerer utmerket. Velg det kortet som har ønsket utstyr (RAID, SATA, Bluetooth etc) og pris - samme om det er Abit, Asus, Aopen, MSI eller Gigabyte. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har ABIT AT7 MAX2 Stabilt som faen Fint med overklokking og BIOS Er storfornøyd. tror ikke det bli maskin på et par år nå Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har MSI KT4 Ultra-BSR. Knallstabilt. Har pcn stående på en mnd i gangen uten restart. Aldri noe problem. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har Asus og D funker som bare fan Har dårlig erfaring med Aopen og MSI Ja har hatt 2 STK MSI hovedkort som har vært halveis søppel og Aopen er mest berre søppel , ja har hatt 2 STK hovedkort av Aopen også og det ene var reine manskjiten :x ja også har jeg hatt Aopen CD-rom [48X] Rein manskjitt D åsså :-? men med ASUS er alt berre lekkert ja har hatt 2 STK Asushovedkort og begge 2 har vært gulle go Så for min del blir D ja til Asus [Jasus] :wink: Å D suse som fan her nå [subjektivly speaking off course] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Abit er jo stabilt som fjell og.. du må ha tuklet med noe eller hatt uflaks. Har 3 Abit kort i huset, alle fungerer kjempebra. Skal ha meg Abit NF7-S når jeg får råd. Lenke til kommentar
msh Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Abit er jo stabilt som fjell og.. du må ha tuklet med noe eller hatt uflaks. Har 3 Abit kort i huset, alle fungerer kjempebra. Skal ha meg Abit NF7-S når jeg får råd. Jeg har hatt 4-5 Abit hovedkort,og alle har jeg hatt problem med.Den jeg har nå,er Abit Kg7-raid.Det har vært mye problemer med den også.Pcen fryser,måtte skifte minne,for at den i det hele tatt skulle klare å innstalere windows.Men samme minne kunne kjøre helt stabil på Asus,epox hovedkort. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Bare or å ha sagt det, Abit kort er bra de. Har det selv, har aldri hatt et problem med noen av korta fra dem. 8) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 mitt ASUS kort funker über bra (ASUS A7V333) skal du ha amd burde du velge et nForce 2 kort, har hørt mye bra om de, og lest en del tester som viser at de er nesten uovervinnelige, ellers så funker jo KT400 chipsette fint Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Definitivt ASUS, har to som går som fan en for AMD og en for Pentium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 bra, stabilt, genialt hovedkort er definert som asus. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Synes Epox er fiine HK'er jeg :oops: :wink: De er både stabile og billige! Og meget gode til å overklokke med... hvis du vil det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå