Mattlakk Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Hei, jeg har planer om å ta piercing {ring} som går akkurat rundt leppen min! Skal ha den på siden på underleppen min! Det jeg lurte på, Er det farlig å ta den selv i Leppa så lenge jeg tar den med ordentlig piercing nål og er flink til å rense? For blir liksom ganske mye billigere mvh Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 jeg ville gjort det i studio. De vet mye mer om nerver og muskler og hva man skal se etter enn man gjør hjemme. Har intrykket av at øret er relativt safe, men det er jo greit å ha noen å skylde på hvis det går galt. Lys gjennom huden med lommelykt så ser du masse greier du ikke vil treffe Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Skal ta piercing, dumt å ta den selv? Ja. Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Ta i studio.. Jeg tok selv piercing i underleppen min for to år siden. (bare for morroskyld. ) Jeg klarte å treffe en blodåre der noe som resulterte i en SVÆR leppe! Leppen var hoven i mange dager! Og det gjorde vondt og verket lenge etterpå. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Av skade blir man klok. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Av skade blir man klok. 9277458[/snapback] det hjelper veldig liiiiite.. :!: mitt livs refreng... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Skal ta piercing, dumt å ta den selv? Ja. 9277435[/snapback] Ta den på noen andre i stedet. Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Av skade blir man klok. 9277458[/snapback] Jeg har iallefall lært! crawford: Ta den hos noen profesjoelle! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Bedre at det svir litt i lommeboka enn masse i leppa når man har gjort noe feil. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Hei, jeg har planer om å ta piercing {ring} som går akkurat rundt leppen min!Skal ha den på siden på underleppen min! Det jeg lurte på, Er det farlig å ta den selv i Leppa så lenge jeg tar den med ordentlig piercing nål og er flink til å rense? For blir liksom ganske mye billigere mvh 9274236[/snapback] hørt om smærter?? jeg blir "redd" bare jeg hører ordet sprøyte! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 okeei, thanks Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Jeg ville alldrig tatt piercing hjemme, alle har vell hørt historiene rundt det.. Det koster ikke så mye, uansett.. Skall du ha en stygg piercing så får du koste på deg en tur til noen som kan det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå