Gå til innhold

spm angående stipen?

brainwasher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle de som jeg kjenner som bor hjemme med skilte foreldre fikk fult hjemmeboerstipend (1024 nok i måneden :D ) irriterer meg litt siden alle de folka er bortsjemte fra før av å kjøper fult av dritt som jeg ikke har råd til........staten burde prøve å bruke mer penger på meg

Lenke til kommentar

Norske regler er dumme (ok, bare noen av dem.. ;) ) De som har skilte foreldre får stipend, men de (meg inkludert) som har mistet en av foreldrene får ingenting (ved mindre eneforsørger tjener under et beløp som er så lite at det er skummelt (så vidt jeg husker) ). Jaja.. erden er ikke rettferdig nei.. :( (neida, jeg sutrer ikke ;) Jeg har så jeg klarer meg og vel så det :) )

Men til deg som startet posten: Jeg vet i hvert fall om 2 stk. som får stipend fordi foreldrene er skilt, så du kan jo i hvert fall søke :)

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

hei!

jeg er 17år går vk1 elektro..og foreldrene mine er samboere..

jeg får 1170kr per måned av lånekassen i stipend :lol::lol::lol:

det ekke allverden,men dæven så digg deg egentlig er!

betingelsene er at du må være under 19år..at foreldrene dine tjener under 280-300.000 kr brutto(tror jeg) ved et barn..

jeg har da 3 søsken og jeg får penger :D:woot:

bor du borte får du borteboer stipend på nærmere 36.000kr i året..og det skulle jeg gjerne hatt :p

men men..man får ta det man får..penger er penger :roll:

hilsen cool_boy :D

Lenke til kommentar
Nå er det slik:

Bor du hjemme får du ingenting

Bor du borte får du noe

Nei, nei, nei... Jeg bor hjemme.. foreldrene mine er ikke engang skilt og jeg får plenty.. Bor du borte får du mye mer.

Bare send inn en søknad du! Siden foreldrene dine er skilt får du sikkert noe

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei... Jeg bor hjemme.. foreldrene mine er ikke engang skilt og jeg får plenty..

Hvordan er det mulig? Hm.. nå er jeg da oppdatert på stipend for høyere utdanning... så det kan være anderledes...

Bor du borte får du mye mer.

Nå må du jo tenke på det er DYRT å bo borte så du tjener så absolutt ikke på det skal jeg love deg :(

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei... Jeg bor hjemme.. foreldrene mine er ikke engang skilt og jeg får plenty..

Hvordan er det mulig? Hm.. nå er jeg da oppdatert på stipend for høyere utdanning... så det kan være anderledes...

Ja.. jeg går på videregående. Er sikkert annerledes for høyere utdanning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...