brainwasher Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei, Bare lurer på en ting, når foreldrene mine er skilt så kan jeg vell få noe stipend greier, jeg lurer på hvor mye og er det sånn som alle med skilte foreldre kan søke på når du går på videregående??? :o Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nå er det slik: Bor du hjemme får du ingenting Bor du borte får du noe mao. får du ingenting Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Er du sikker på dette at jeg ikke får noe selv om jeg bor hjemme, søsteren til en venn av meg fikk noe en tusing eller.no????? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er du sikker på dette at jeg ikke får noe selv om jeg bor hjemme, søsteren til en venn av meg fikk noe en tusing eller.no????? Nye regler i år (eller var det i fjor?) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Faen også, det er jo bare helt sløkket, er det ingen ting annet jeg kan få penger av??? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 alle de som jeg kjenner som bor hjemme med skilte foreldre fikk fult hjemmeboerstipend (1024 nok i måneden ) irriterer meg litt siden alle de folka er bortsjemte fra før av å kjøper fult av dritt som jeg ikke har råd til........staten burde prøve å bruke mer penger på meg Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 bare jeg får penger så driter jeg i alt og alle andre får bare håpe jeg får eller så skal jeg banke liv sjitten ut av de som har med det og gjøre!! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Norske regler er dumme (ok, bare noen av dem.. ) De som har skilte foreldre får stipend, men de (meg inkludert) som har mistet en av foreldrene får ingenting (ved mindre eneforsørger tjener under et beløp som er så lite at det er skummelt (så vidt jeg husker) ). Jaja.. erden er ikke rettferdig nei.. (neida, jeg sutrer ikke Jeg har så jeg klarer meg og vel så det ) Men til deg som startet posten: Jeg vet i hvert fall om 2 stk. som får stipend fordi foreldrene er skilt, så du kan jo i hvert fall søke Mvh. Dings Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hei! jeg er 17år går vk1 elektro..og foreldrene mine er samboere.. jeg får 1170kr per måned av lånekassen i stipend det ekke allverden,men dæven så digg deg egentlig er! betingelsene er at du må være under 19år..at foreldrene dine tjener under 280-300.000 kr brutto(tror jeg) ved et barn.. jeg har da 3 søsken og jeg får penger bor du borte får du borteboer stipend på nærmere 36.000kr i året..og det skulle jeg gjerne hatt men men..man får ta det man får..penger er penger hilsen cool_boy Lenke til kommentar
daho Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Vær nå smarte da: www.lanekassen.no <-- der står RIKTIGE beløp Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 skitt også, det er jo bare helt sløkket, er det ingen ting annet jeg kan få penger av??? Få deg en jobb og tjen penger som vanlige folk... Kan ikke leve på penger fra staten resten av livet Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvis en av dine foreldre er pensjonist og dør, kan du søke om å overta deler av pensjonen. Du må være under 18 år.... Jeg har mottatt barnepensjon på 5000kr. i mnd. siden jeg var 12.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nå er det slik: Bor du hjemme får du ingenting Bor du borte får du noe Nei, nei, nei... Jeg bor hjemme.. foreldrene mine er ikke engang skilt og jeg får plenty.. Bor du borte får du mye mer. Bare send inn en søknad du! Siden foreldrene dine er skilt får du sikkert noe Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, nei, nei... Jeg bor hjemme.. foreldrene mine er ikke engang skilt og jeg får plenty.. Hvordan er det mulig? Hm.. nå er jeg da oppdatert på stipend for høyere utdanning... så det kan være anderledes... Bor du borte får du mye mer. Nå må du jo tenke på det er DYRT å bo borte så du tjener så absolutt ikke på det skal jeg love deg Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, nei, nei... Jeg bor hjemme.. foreldrene mine er ikke engang skilt og jeg får plenty.. Hvordan er det mulig? Hm.. nå er jeg da oppdatert på stipend for høyere utdanning... så det kan være anderledes... Ja.. jeg går på videregående. Er sikkert annerledes for høyere utdanning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå