pirium Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har mulighet til å få tak i P5N32-sli-deluxe til samme pris som P5N-E SLI. Skal brukes i dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51851 Jeg har planer om å klokke CPU til mellom 2,5-3ghz. Hvilket kort bør jeg velge, og hvorfor? Mvh Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ville valgt 680i brikkesettet hvis prisen var lik. Godt chipset for OC og 2x pci-e 16x (ikke at det er så himla viktig men) Lenke til kommentar
pirium Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 SLI blir nok aldri aktuelt for meg.. I utgangspunktet skulle dette valget ha vært en no-brainer,men jeg har lest en del om at ikke alle får p5n32 til å funke problemfritt.... Kanskje det er noe som ordner seg med nyeste bios? Lenke til kommentar
pirium Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Har tenkt å bestille i dag,så det hadde vært fantastisk med litt hjelp... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Man leser mye blandet om alle produkter, faktisk vanskelig å si hvilket som alltid vil være best. Har selv bygd 2 pcer med Asus P5N-E SLI og de er supre kort, bortsett fra at det innebygde nettverkskortet har bare vært problemer. Har måtte kjøpt et ekstra i tillegg til ca 100 kr Begge hovedkortene skal klare den klokken du ønsker, jeg ville dog selv kunne sagt at jeg eide et 680i fremfor 650i hehe. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Ja,det er noe med skrytefaktoren.. Ikke at mitt bygg blir noe spesiellt da, jeg er kun ute etter noe som er bedre enn det man får i butikk for samme prisen jeg.. Noen som har førstehånderfaring med P5N32-SLI Deluxe da? Og er de to ovennevnte de beste HK'ene for under 900kr? Endret 14. august 2007 av pirium Lenke til kommentar
Holten Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vil ikke anbefale P5N-E SLI, JEG har bare dårlige erfaringer! Jeg har siste BIOS update, å når jeg kommer til da vi skal skrive inn passord, så henger PC'n seg. Og kortet er glovarmt! Just my 2cents :-) Lenke til kommentar
pirium Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Da har jeg kjøpt Asus P5N32-SLI Deluxe til den nette sum av 750kr.. Etter å ha lest litt (les:mye) på nett, mener jeg at det er det beste og mest fremtidsrettede kortet for under 900kr.. SÅ nå kan dere bare komme, å fortelle meg hvilket dårlig kjøp jeg har gjort! :!: Lenke til kommentar
pirium Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Hvilket dårlig kjøp jeg har gjort, oppdaget jeg selv, da kortet kom i posten. Det var et demokort, betalte 750kr. På nettsiden til butikken som solgte det var det opplyst at i/o-shield manglet. Jeg sendte mail til butikken og spurte om ALT annet var med, bortsett fra i/o-shield. Svaret jeg fikk var at absolutt alt var med, bortsett fra det. Når kortet da ankom, manglet serial port module, 2 SATA-kabler, en ultra DMA kabel, en floppy disk kabel. I tillegg var cd'en med driverne KNEKT (ikke skjedd i frakt, eska var uskadet)... Har sendt mail til butikken, og avventer svar fra de. De må jo få sjansen til å ordne opp før jeg evt. henger dem ut her... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kjøp deg et P5N-E SLI.Knallkort til den prisen. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvilket dårlig kjøp jeg har gjort, oppdaget jeg selv, da kortet kom i posten. Det var et demokort, betalte 750kr. På nettsiden til butikken som solgte det var det opplyst at i/o-shield manglet. Jeg sendte mail til butikken og spurte om ALT annet var med, bortsett fra i/o-shield. Svaret jeg fikk var at absolutt alt var med, bortsett fra det. Når kortet da ankom, manglet serial port module, 2 SATA-kabler, en ultra DMA kabel, en floppy disk kabel. I tillegg var cd'en med driverne KNEKT (ikke skjedd i frakt, eska var uskadet)... Har sendt mail til butikken, og avventer svar fra de. De må jo få sjansen til å ordne opp før jeg evt. henger dem ut her... 9318574[/snapback] Det var synd jeg leste denne tråden for seint hadde nettopp det hovedkortet, men døde bare helt ut og jeg kastet driverplaten igår men jeg lurer på om jeg har i/o shielden enda? Lenke til kommentar
pirium Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Ja,er det ikke typisk.... Regner med at nettbutikken ordner opp, de er ganske så kjente så.. I motsatt fall skal de få mye negativ reklame for pengene iallefall! Lenke til kommentar
pirium Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Kjøp deg et P5N-E SLI.Knallkort til den prisen. 9318790[/snapback] God dag mann,økseskaft Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tja,som man spør,får man svar. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Noen som har driver-cdn til dette HK'et liggende? Nettbutikken kunne ikke skaffe den lenger... De tilbyr å ettersende de kablene jeg mangler, og gi meg 10% av på kjøpesummen. Ikke god nok kompensasjon spør du meg, siden de ikke klarer å skaffe driver-cd og serial port modulen.... SÅ, bør jeg heve kjøpet og gå for p5n-e sli (eller noe annet?) istedet? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Tar deg 3 minutter å laste ned nye drivere selv. Vil ikke kalle det et dårlig kjøp for 750 kr uansett om ikke de småtingene følger med. Satakabler osv er ikke verdt mer enn 2 bugg omtrent. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 fikk ettersendt alt som manglet bortsett fra driver-cd, og 150kr refundert. Knall av Multicom, de ordnet opp på kort tid, og beklaget inderlig. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Flott av multicom der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå