Gå til innhold

OMG noen har slettet wow accaunten min!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis alt av charactere er slettet er det vel en stor sjanse for at noen uvedkommede har funnet username/password.

 

Ta kontakt med Blizzard, så vil de ganske sikkert ordne opp i dette. Ser du var level 62, så jeg vil tro at enchants o.l. ikke er noe problem uansett.

 

Er du heldig får du tilbake gold, er du mindre heldig starter du på 0 igjen.

Lenke til kommentar

forklar bedre, er hele accen borte eller bare karakterene,

 

i så fall er karakterene borte får du de lett igjen. helt slik du forlot de.

 

er hele accen borte lar det seg nok ordne.

 

er det noen mulighet for att du kan ha tatt feil side

 

www.worldofwarcraft.com

 

www.wow-europe.com riktig.?

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Hjelp jeg skulle bytte account, så slettet han alle charsa mine ! hjeelp !

 

Det er vel det du mener ;)

9278395[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre selv. 99% av slike "problemer" startet opprinnelig med et bytte/salg.

 

Var det noen som sa; "Herregud, lillebroren min skulle låne pcen min, og sletta <sett inn karakter/objekt i spillet>" :p

Lenke til kommentar

Å herregud Andiss og DavidH, på hvilket grunnlag sier dere at han skal bytte kontoen? Han har da aldri nevnt noe om bytting eller bortlåning av konto!

 

Ofte er det folk som blir frastjålet kontoen sin pga. keylogger's etc. i addons de har lastet ned i god tro. Det har jo blitt kjent at sider som curse-gaming har hatt keylogger's i noen av sine filer.

 

Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Vel, han har stavet "account" feil, kanskje det er et tegn?

9278631[/snapback]

 

 

På hva ?

 

Må si jeg er overrasket over responsen som gis her på spill forumet, flere av brukerne oppfører seg direkte useriøst.

 

 

Tilbake til problemet:

 

Ta kontakt med blizzard via www.wow-europe.com

 

Hvordan du skal gå frem kan du lese her: http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=1060

Lenke til kommentar
Kunne ikke sagt det bedre selv. 99% av slike "problemer" startet opprinnelig med et bytte/salg.

 

Er det noe du vet ut ifra målinger? Eller er det bare noe tøv du fant på selv?

9283578[/snapback]

Hadde det vært noen offisiell måling på det, så kan jeg nesten vedde min venstre arm på at dette hadde kommet fram.

Er ikke meningen å drive noe personangrep her, men kan ikke legge skjul på at de aller fleste av problemene av denne sorten har noe ekstra som ligger bak. I hvertfall av egen personlig erfaring etter å ha vært fast følgesvenn på flere store MMO- forumer over nærmere 8 års periode.

 

Men for all del. Det kan være et helt normalt legitimt problem. Så hvis ja, så håper jeg at ting ordner seg. Gjør i så fall som andre har allerede nevnt, og skriv en epost til Blizzard om problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...