Robin_Ognedal Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei, jeg er ikke 18 år, så jeg lurte på om noen av dere her på forumet visste om det er noe aldersgrense på den konserten...... Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 det er ikke 18 år på den konserten med det er nok desvere utsolgt både stå og sitteplasser http://www.oslospektrum.no/cparticle56636-2516.html[/url] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du kan dra til Roskilde å høre dem der. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jepp, Roskilde skal visst bli bra i år(Hvis man liker bra musikk) Tror jeg kommer til å ta turen dit i år. De som liker Tekno kan like godt sitte ved E6 og høre på trafikkstøy. Lenke til kommentar
Robin_Ognedal Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg skal si jeg ble JÆVLIG Forbannet når jeg ringte å skulle bestille biletter å det var utsolgt , men jeg er jo bare 13 år så jeg tror jeg får litt problemer med å komme meg til roskilde..... er det noen som hvet om det er noe senere iron maiden eller metallica konserter i vente eventuelt neste år???????? og jeg er helt enig i techno er trafikkstøy eller hodeopprør!!!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jepp, Roskilde skal visst bli bra i år(Hvis man liker bra musikk) nei, æsj! bra musikk er for puddinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå