Reeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har til nå brukt IPB Default skin, men tidligere i dag byttet jeg til litt forskjellige, for å se hvordan disse var. Nå får jeg ikke byttet tilbake fra akam.no sitt skin. Jeg har mange ganger prøvd å bytte ved å velge et annet skin i fanen underst på siden, men ingenting skjer. Jeg har prøvd å gå på hw.no, hwb.no,, amobil.no etc og trykket på deres forum, men den står fortsatt på akam.no. Jeg har prøvd å logge ut og inn, jeg har slettet cookies og informasjonskapser, både i IExplorer og Firefox. Alt dette har jeg prøvd i begge nettleserne, men jeg får ikke byttet tilbake! Den står bom fast på akam.nos skin, og nå er jeg tom for idéer. Noen som vet hvorfor jeg ikke får byttet tilbake, evt. hvorfor jeg ikke får byttet tilbake? 1 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 faen nå måtte jeg prøve også ! får heller ikke tilbake fra akam skin :S Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg