kloningen Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hallo!, lurer på hvor mange av folkene her som skal til The experience LAN i år? Om du skal det, Oppgi alder her , ettersom jeg selv bare er 14 år og er nysgjerrig på om det er mange rundt min alder som skal dit XD BTW: Jeg skal dit, (første store lan jeg blir med på) OUCH! Mod, slett posten min takk, postet i feil forum.. sorry Endret 13. august 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 For meg blir det enten convention eller exp, jeg synest det er veldig langt og dra med seg data, crt skjerm, mustastatur og klesskift osv. Men så bor nå jeg nord for molde og da Alder: 16 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg skal dit, men du trenger ikke lage en tråd om The eXperience her. Det er en egen kategori for dette. Endret 19. august 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Rapporter Del Skrevet 19. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=720188 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå