anietsoj Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sitter her med en kamerat, og har mini-LAN! Nå driver han og installerer WoW, og skal spille med gjestebruker. Så kom jeg plutselig på at da jeg spilte med gjestebruker, kunne jeg rett og slett ikke finne (se) kameratene mine. Vi var selvfølgelig på samme server. Bare lurer på om dette er vanlig, eller om det bare skjedde noe feil da jeg spilte med gjestebruker..? Hvis dette skulle være noe som skjer en gang iblant, noe jeg kan gjøre for å unngå det? Takk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du skal kunne se alle, men det er enkelte begrensninger likevel: - max level 20 - du kan ikke chatte til folk som ikke har deg på vennelisten - du kan max ha 5g (?) Rett på meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 De begrensningene er jeg klar over, og det gjør ikke noe! Men da satser jeg på at det går bra Lenke til kommentar
psyches Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du skal kunne se alle, men det er enkelte begrensninger likevel: - max level 20 - du kan ikke chatte til folk som ikke har deg på vennelisten - du kan ikke sende og motta penger/items. Rett på meg hvis jeg tar feil. 9273852[/snapback] Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Begrensingene som er redigerte er riktige, men du skal ha mulighet til å se ALLE spillere, til og med de som har TBC, teame opp med dem, queste normalt, gå instances, som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå